• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SQ 380 boarding

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
I SIN i går så jeg noe helt nytt... ^_^

Alle satt i avg hallen ferdigsjekket. Så åpnet de slusene , ingen barn, Suites, Business først og så gullunger og deretter boarding ved rader.. Hele bølingen ble sendt ut mot flyet og fant sine skilter/dører der de hørte hjemme.. Du verden hvor raskt det gikk. Hvordan de gjør på LHR vet jeg ikke. Her blir vi bedt om å bli i loungen til siste øyeblikk..
 
737 etc boarding på OSL kunne gått veldig bra om broer hadde hatt nummer på seter og ABCDEF i gulvet, i omvendt rekkefølge, så kunne folk stilt seg opp i broen før flyet kommer til broen, ankomst skal allikevel opp en etg.
 
737 etc boarding på OSL kunne gått veldig bra om broer hadde hatt nummer på seter og ABCDEF i gulvet, i omvendt rekkefølge, så kunne folk stilt seg opp i broen før flyet kommer til broen, ankomst skal allikevel opp en etg.

Håper vel egentlig at man dropper det... Tror det kan bli relativt svett om sommeren og relativt kaldt om vinteren. Og tenk på sorteringen for å få folk ned i broen på rette plasser. Legg til et par wheelchairs også så har man en real fest.

Har prøvd det opplegget en gang på Southwest. Jeg vet ikke hvor kul jeg følte meg når jeg ble sortert rundt på bokstaver og stod der med drikkebong i labben.

Ser at det kunne spart tid, men tviler på at mottakelsen ville blitt særlig god.
 
Tror det krever litt mer en 25 minutter for å forklare for alle passasjerene som da må komme samtidig hvorfor de skal stille seg slik. Og det må isåfall stå bakvendt slik at de som står først skal bakerst.
 
Back
Top