Spottingplatser på Gardermoen?

Svensken

Newcomer
Spottingplatser på Gardermoen?

Hej!
Hoppas det inte gör något att jag skriver på svenska.
iallafall.. om några veckor så ska jag och familjen åka genom norge med husvagn och stanna på ett antal ställen, ett av dom är tänkt att bli Gardermoen, så jag undrar, finns det campingar nära gardermoen? Sen undrar jag vilka ställen som är bra att fota på och lätt att ta sig till?

Sen en sista fråga, vilka bolag kan man hoppas på, på en måndag eller tisdag?

Med vänliga hälsningar/: svensken..

Re: Spottingplatser på Gardermoen?

Hadde vært noe - grillaften på vollen :9:

(Kanskje ikke så mange spennende fly der om kvelden)

Kanskje litt drastisk å dra med seg campingvogn innover skogen der, men det hadde jo vært en genial plass å campe for interesserte. :)

Tack för snabba svar!, om det nu som jag förstått de inte finns nån campingplats precis vid flygplatsen.. hur långt är det till närmsta? Sen... räcker det med 55-200mm på de flesta platserna?

Det ligger en campingplass HER. Det er vel den nermeste til Gardermoen tror jeg. :)

Hører det er dårlige veier inn til vollen(ene) (er det egentlig flere enn en voll?) og når jeg flytter til Gardermoen til høsten kommer jeg til og ta med min Passat som er senket. Bør jeg holde meg unna denne veien?

Opp på vollen blir det ikke for deg Vede, med mindre du ønsker å bli kvitt bunnpannen. Nei parker heller i slutten av veien rett nedenfor på vestsiden av vollen og ta utdringen med å klatre opp den bratte stien. Bare husk å polstre fotoutstyret bra før nedstigning igjen - det er ikke få ganger jeg har kommet ned på halv åtte ;)

Back