Spotting på Sola 30/8.

Re: Spotting på Sola 30/8.

Litt regn tåler vi vel? da står vi bare under treet! :love ellers kan vi vel bare gå bort til terminalen og gate spotte litt? :D Men er enig med deg! ;)

Ja Vi tåler vær. er det ikke noe som heter det finnes ikke dårligt vær bare dårlige klær. men jeg er litt enig i det.

Jeg tror jeg reiser ut fordi om det regner blir du med fredrik?? noen andre??

Ja Vi tåler vær. er det ikke noe som heter det finnes ikke dårligt vær bare dårlige klær. men jeg er litt enig i det.

Jeg tror jeg reiser ut fordi om det regner blir du med fredrik?? noen andre??

Ja er litt enig der! nå har jeg jo vært forbredt på å gå på søndag så jeg regner med at jeg og iberworld kommer også ;) Ha dre med Paraplyer i tilfelle det regner. Iberworld husker du hvordan det gikk sist når vi hadde paraply med? :D

Ja er litt enig der! nå har jeg jo vært forbredt på å gå på søndag så jeg regner med at jeg og iberworld kommer også ;) Ha dre med Paraplyer i tilfelle det regner. Iberworld husker du hvordan det gikk sist når vi hadde paraply med? :D

du sender melding sånn på lørdagen med tidspunkt dere reiser ut?? :):)

Å jada :D!!

blir nok til at jeg må kjøre Roxman, så jeg hiver meg på også :)

Skal si det var mange som skulle bli med! :D Sikkert ny rekord! :D Nå er det noen få dager igjen! :)

Veldig engasjement på Sola ser jeg. Hvor stort er egentlig dette spottertårnet deres der nede? Plass til en til?
Er det noe spesielt dere venter på?

Veldig engasjement på Sola ser jeg. Hvor stort er egentlig dette spottertårnet deres der nede? Plass til en til?
Er det noe spesielt dere venter på?

Den er ikke så veeeldig stor men den har plass til en del folk :) men er det noen som må stå på bakken? :8:

Hvem er det som kommer ??
De har meldt 5mm nedbør og 12 grader varmt og Frisk bris 8 m/s fra sørvest.

Oddi: Heter 12 grader kaldt ;)

Jeg får se om noen andre av de mer erfarne kommer.
Gilera; Still inn? :)

Back