Spotting på Sola 30/8.

Re: Spotting på Sola 30/8.

Er været bra og Iceair kommer med en som ikke har vært på Sola,
så kommer eg. Hvis ikke så er det viktigere å tilbringe tiden med familien.
Spotte/ta bilder av fly kan eg gjøre hver dag i arbeids-tiden:)

Er været bra og Iceair kommer med en som ikke har vært på Sola,
så kommer eg. Hvis ikke så er det viktigere å tilbringe tiden med familien.
Spotte/ta bilder av fly kan eg gjøre hver dag i arbeids-tiden:)

Lennart, av deg som er taxi sjåfør, er det ingen som forventer noe annet heller! Det er jo tross alt viktigere å være med familie! (Tror ikke det er mange som krangler på den :D )

Vi ser ;)

Nja, hadde viktigere ting å gjøre ;)

Begynner og å bli lei av Sola, det er de samme flyene stor sett hver dag :)

Ser ut som det kan bli trangt på plattformen.

Dem mest erfarne har vell første prioritet, så etter det jeg ser av påmeldingslista, så betyr det, meg, Lennart og Vede som får stå der oppe:D :p

Last edited:

Jeg står oppå rekkverket jeg da.. :lol:

Er Vede med?

Last edited:

Stor er ikke akkuratt det rette ordet da men! :rolleyes: Vi er begge to små så vi fortjener frontrekka! :D Så kan Lennart og Vede stå på bakken... :cool:

Stor er ikke akkuratt det rette ordet da men! :rolleyes: Vi er begge to små så vi fortjener frontrekka! :D Så kan Lennart og Vede stå på bakken... :cool:

Stikker bare på innsiden av gjerde så kan dere stå der å kose dere. ;)

Er nok på jobb da jeg. Men viss dere tar noen bilder mot terminalen når Norwegian fly pusher eller mens de står på gate så får dere kanskje noen bilder av undertegnede.

Jeg skjønner virkelig ikke at der en diskusjon, for de av dere som har sett meg så kan dere bare forstå at jeg bestemmer hvem som skal stå hvor. (Bestikkelser mottas)

Hi Hi tro meg bare pass dere for Mats! :D ikke sant LN-a330? :) ser allerede hva som kommer til å skje med meg! :rolleyes:

LN-A330, populært kalt Egenes.. Joda, Mats er egentlig en harmløs fyr han. Men skal ikke kødde for mye med han..

Er det noen som er enige med meg hvis jeg sier at vi kikker litt på været, og hvis det ikke er meldt bedre vær på Fredag så avblåser vi og prøver en annen gang?

Litt regn tåler vi vel? da står vi bare under treet! :love ellers kan vi vel bare gå bort til terminalen og gate spotte litt? :D Men er enig med deg! ;)

Det der treet ditt er ikke så stort :lol: Og gate spotting fungerer dårlig i regnvær.. Ville også sett relativt rart ut med en stor gruppe voksne, og små som springer rundt fra gate til gate ;)

Back