Spotting på rygge 01 mars 2011

TobyAllan

PROFIL IKKE AKTIV
Spotting på rygge 01 mars 2011

Hei.

Her er noen bilder fra dagen med litt spotting på Rygge, ikke mye trafikk, men flere har spurt om ikke jeg ville legge ut flere bilder av Sea Kingen, så det gjør jeg nu, først ett bilde av Norwegian under Take Off og deretter noen flere bilder av Sea Kingen.

Håper det faller i god smak :)

MVH Torben

Norwegian under Take Off fra Rygge, hørte på radion, at den skulle til Allicante, skulle gjerne ha sat på der, og vært bort fra det kolde nord en uke eller to :)

Img_9812_ps_1024_copy.jpg

Så en rekke bilder av Sea Kingen som ønsket :

Img_9868_ps_1024_copy.jpg

Img_9874_ps_1024_copy.jpg

Img_9877_ps_1024_copy.jpg

Img_9879_ps_1024_copy.jpg

Img_9882_ps_1024_copy.jpg

Det var så det, en lille foto serie fra idag på rygge :)

MVH Torben

Re: Spotting på rygge 01 mars 2011

Flott - flott! Får jeg spørre om objektivvalget?

Ja selvfølgelig, og du tror sikkert jeg tar piss på deg, bildene er tatt med en "gammel" EOS 350D 8 MP og den billigste 70-300 linse du kan kjøpe fra Sigma tror den koster cirka 1500 Nok eller mindre :colgate:
Men vet ikke om jeg bare har hatt flaks, men med denne linse har jeg virkelig fått noen knall bilder, den har ikke stabilisator, og jeg har ikke brukt stativ, men med litt øvelse, klarer du altså gode bilder med denne linse, har brukt den mye, og kan ikke si noe negativt om den :)

hvis du ser på www.ti-aviation.com så er de fleste av de bilder som ligger der tatt med denne linse. liker den jeg :)

MVH Torben

Ja selvfølgelig, og du tror sikkert jeg tar piss på deg, bildene er tatt med en "gammel" EOS 350D 8 MP og den billigste 70-300 linse du kan kjøpe fra Sigma tror den koster cirka 1500 Nok eller mindre :colgate:
Men vet ikke om jeg bare har hatt flaks, men med denne linse har jeg virkelig fått noen knall bilder, den har ikke stabilisator, og jeg har ikke brukt stativ, men med litt øvelse, klarer du altså gode bilder med denne linse, har brukt den mye, og kan ikke si noe negativt om den :)

hvis du ser på www.ti-aviation.com så er de fleste av de bilder som ligger der tatt med denne linse. liker den jeg :)

MVH Torben

"The single most important component
of a camera is the twelve inches behind it." ;)
~Ansel Adams

Ja! Sigma 70-300 linsa fortsetter å imponere her i gården også, i takt med at de tolv tommene bak kamera blir bedre til å fotografere. ;)

Flott bilde av LN-NOH :D

Det passer deg utmerket med spotting på Rygge(n) ser jeg.
Flotte bilder!

Vidar

Det passer deg utmerket med spotting på Rygge(n) ser jeg.
Flotte bilder!

Vidar

HEHE ligger ikke på ryggen når jeg spotter, det gjør jeg på andre tidspunkter når det ikke handler om fly "ref. video" HAHA

Aha! Har en 70-300 fra Sigma selv, men fokusen på denne er crap..har lenge vært på utikk etter ny telelinse og Nikons 80-400 fristet en stund til den forsvant fra butikkhyllene.

Får satse på en litt rimelig og høyklassesobjektiv til Nikon på markedet snart. :)

Aha! Har en 70-300 fra Sigma selv, men fokusen på denne er crap..har lenge vært på utikk etter ny telelinse og Nikons 80-400 fristet en stund til den forsvant fra butikkhyllene.

Får satse på en litt rimelig og høyklassesobjektiv til Nikon på markedet snart. :)

Sigma sin 120-400 skulle vist være ett veldig bra objektiv, ligger vel på cirka 6000 i butikken, kjenner flere som har den, også flere som har byttet fra 150-500 til 120-400 da det er ett bedre objektiv, men du kan jo sjekke foto.no og se bruktmarkedet der ikke utenkelig at der ligger noe der du kan bruke, og til en fornuftig pris.

MVH Torben

Sigma´s 120-400 tror jeg så på Capi International på utland i terminalen på OSL til under 4000 kroner her. Og som "innsatt" får man jo 10% rabatt også :D.

Back