• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spotting på OSL, jente 14år

Re: Spotting på OSL, jente 14år

Endelig, etter mye hverdag og skolearbeid så skal jeg ta turen til OSL i høstferien. Og jeg har til og med fått med meg pappa :D Hvilke dager kommer det "spesielle" fly? (777, 747 osv)
Jeg har værtfall lyst til å få tatt noen bilder av Tuifly nordic sine fly, men de vet jeg tidspunktet på :)

Endelig, etter mye hverdag og skolearbeid så skal jeg ta turen til OSL i høstferien. Og jeg har til og med fått med meg pappa :D Hvilke dager kommer det "spesielle" fly? (777, 747 osv)
Jeg har værtfall lyst til å få tatt noen bilder av Tuifly nordic sine fly, men de vet jeg tidspunktet på :)

777 kommer vel hverdag (Emirates) 747 er ikke så ofte på OSL for tiden Korean bruker 777 som jeg har sett i det siste, men man vet aldri! :) Sjekk http://www.prositos.no/ for avganger, og ankomster på cargo ogsånt :)

Hei, mange muligheter for widebody på OSL nå.

Lørdag har man (med forbehold om feil/endringer)

Thai: 777-300ER
Emirates 777-300ER eller 777-200LR
Qatar 787-8
Norwegian 787-8 x 2
Pakistan 777-200ER
SAS 330-300
Thomas Cook 330-300
Korean 777-F

Tirsdager mye av det samme, men med

Asiana med 747-400F
Qatar cargo 777-F
UPS 767-F
Pakistan utgår.

Ta gjerne noen bilder og del på bildeforumet. Stille der for tiden.. Lykke til.

Tirsdager mye av det samme, men med
Asiana med 747-400F
Qatar cargo 777-F
UPS 767-F
Pakistan utgår.

UPS flyr da hver dag? De ankommer dog grisetidlig, og drar på kvelden.

Da har jeg vært på OSL og bildene ligger i Bilder & Foto forumet for dere som vil ta en titt! :D

Back