L LN-ALX ScanFlyer Blue 8 May 2009 #1 Spotting på ENGM 02.05.09 var jeg på ENGM en tur og fikk noen bilder. Konstruktiv kritikk mottas med glede
Spotting på ENGM 02.05.09 var jeg på ENGM en tur og fikk noen bilder. Konstruktiv kritikk mottas med glede
E Egenes ScanFlyer Gold 8 May 2009 #2 Re: Spotting på ENGM Flott at du også er her inne Alexander Noen av bildene så ut til å gå utforbi skjermen min.. men men, elelrs var de flotte - Even.
Re: Spotting på ENGM Flott at du også er her inne Alexander Noen av bildene så ut til å gå utforbi skjermen min.. men men, elelrs var de flotte - Even.
L LN-ALX ScanFlyer Blue 8 May 2009 #3 Re: Spotting på ENGM kommer kanskje av hvilken nettleser du bruker? Jeg bruker Firefox.
BSSW Browncoat 8 May 2009 #4 Re: Spotting på ENGM På min skjerm så så bildene bra ut, men gjerne litt mørke. Men hva er det som har skjedd med det siste? Går det an å spørre hva slags utstyr du bruker?
Re: Spotting på ENGM På min skjerm så så bildene bra ut, men gjerne litt mørke. Men hva er det som har skjedd med det siste? Går det an å spørre hva slags utstyr du bruker?
L LN-ALX ScanFlyer Blue 8 May 2009 #5 Re: Spotting på ENGM det siste er bare litt redigert, eller mye redigert.. jeg brukte Canon EOS 1000D Sigma 70-300
Re: Spotting på ENGM det siste er bare litt redigert, eller mye redigert.. jeg brukte Canon EOS 1000D Sigma 70-300
SE-DYD ScanFlyer Gold 8 May 2009 #6 Re: Spotting på ENGM Bilde nr 2 synes jeg var veldig bra! (dog litt skjevt) Ellers noe varierende kvalitet, med litt mye luft på enkelte, noen litt skjeve, og noen litt mørke!
Re: Spotting på ENGM Bilde nr 2 synes jeg var veldig bra! (dog litt skjevt) Ellers noe varierende kvalitet, med litt mye luft på enkelte, noen litt skjeve, og noen litt mørke!
Even92LN ScanFlyer Gold 8 May 2009 #8 Re: Spotting på ENGM Riktige eksponeringer på de fleste og eller fine motiver Men du kan sikkert redusere bruken av sharpen bittelitt
Re: Spotting på ENGM Riktige eksponeringer på de fleste og eller fine motiver Men du kan sikkert redusere bruken av sharpen bittelitt