Spotting i dag Søndag på ENZV.

Aleksander Maaland

ScanFlyer Silver
Spotting i dag Søndag på ENZV.

I dag tar jeg og to "flyvenner" turen ut til Sola airport for og spotte, hvis noen har samme planer eller vil henge seg på, kan ta kontakt på 90724502, vi tenkte vi skulle sitte inne på terminalen og en tur til spotter plattformen. Å vi har ikke bil så små vi er:D

Re: Spotting i dag Søndag på ENZV.

Lykke til.
Er ikke så mye spennende på Sola i dag dessverre.

Med unntak av disse to, ikke helt det store, men....

14:25 Tenerife AEA715 Air Europa Forventet 14:11 (med dette er atter en B737) ;)

Hva som kommer med denne er jeg usikker på

13:55 Stockholm SK1489 SAS (Kan være MD, men det kan og være en B737) :question:

Jeg og håvard skal kanskje ta en tur neste sønndag, kanskje vi kan treffes aleksander?

Turen i dag var rett og slett fantastisk:D Startet med litt varierende vær og regn, men etter hvert som vi kom oss opp i tårnet en tur( grunnet reisefølge har en pilot far:) som har kontakter) så forsvant skyene og sola tittet frem:) Mitt andre besøk opp i tårnet på sola men første for de andre:) Utenom om han som fikk oss opp:) Utrolig hva 14 åringer får til:D Vi fikk se AEA ja med 800 WL EC-III faktisk!:D og KLM 737-900 WL. Tenkte meg ut neste søndag også ja, grunnet da klm starter med sin embraer 145 til ZV:D ja det kunne vi.

Da kommer det vel snart bilder fra dagens tur, venter spent... :-)

Det ble Even moe egenes som tok med sin canon i dag, jeg kan linke link når han har lastet de opp:)

du har rett, først trodde jeg at det var en fokker 100, før skiftet mening til md-80. kan noen bekrefte hvilken maskin som kom i fra alranda? hvis det var en -600, kunne noen funnet ut hvilken reg det var?

du har rett, først trodde jeg at det var en fokker 100, før skiftet mening til md-80. kan noen bekrefte hvilken maskin som kom i fra alranda? hvis det var en -600, kunne noen funnet ut hvilken reg det var?

LN-RPB.... Så det var en -600 ja.

Back