Spotting HEL - erfaringer?

oskarflekkefjord

ScanFlyer Blue
Hei! Er det noen av dere som har spottet ved og rundt HEL som har noen tips å komme med? Er det noen fine spotterplasser man kan komme til enten til fots eller kollektivt? Ser det er en grei spotteterrasse, den må vel prøves ut.

JAL Boeing 789
Finnair Airbus 340,350
Blue1 Boeing 717
Noe annet snadder??

Takk på forhånd. :D

Spotteterrassen er veldig bra. Eneste jeg har prøvd. JAL 789 er bare noen få avganger. Ellers er det 788.

Veldig bra er en sannhet med visse modifikasjoner...
Jeg vil si den er grei, og ikke mer enn det.
Man kan like gjerne stå inne på terminalen å ta bilder av flyene som på den terrassen.

Det er en innglasset terrasse, og utstikker som hindrer utsikten mot høyre.
De fleste fly som parkerer på området ved terrassen er finnair, var der i går på dagen.
Får refleksjoner av vinduene på bildene.

Forrøvrig ligger den ved gate 29 om du vil dit.

hurvert.

Veldig bra er en sannhet med visse modifikasjoner...
Jeg vil si den er grei, og ikke mer enn det.
Man kan like gjerne stå inne på terminalen å ta bilder av flyene som på den terrassen.

Det er en innglasset terrasse, og utstikker som hindrer utsikten mot høyre.
De fleste fly som parkerer på området ved terrassen er finnair, var der i går på dagen.
Får refleksjoner av vinduene på bildene.

Forrøvrig ligger den ved gate 29 om du vil dit.

hurvert.

Vet ikke hvilken terrasse du har vært på, men den jeg var på på fredag ligger ikke på terminalen, er ikke innglassert og har god utsikt. Den ligger i 6.etg på Finnair sitt bygg ved T2.

Vet ikke hvilken terrasse du har vært på, men den jeg var på på fredag ligger ikke på terminalen, er ikke innglassert og har god utsikt. Den ligger i 6.etg på Finnair sitt bygg ved T2.

Ok... Den vet ikke jeg noe om, har kun sett den inne på flyplassen.

Back