oskarflekkefjord
ScanFlyer Blue
Heisann!
Nå er det en stund siden jeg har postet bilder her på forumet, så da er tiden inne for et nytt bildedryss.
Har nylig vært i Hamburg i forbindelse med Hamburg Cruise Days, og benyttet anledningen til å besøke den offisielle spotterplassen ved XFW.
Man har hørt historier om folk som har ventet lengre enn lenge på å få se noen flybevegelser, men jeg var ganske heldig selv denne lørdags fomiddagen. Disse bildene ble tatt i løpet av 30 minutter.
Her følger litt bilder:
Først ut er AirAsia med Rejected Takeoff med ett av deres nye Airbus A320-200 NEO fly.
DSC_0250-001 by Oskar.Osmundsen, on Flickr
DSC_0257-001 by Oskar.Osmundsen, on Flickr
DSC_0263-001 by Oskar.Osmundsen, on Flickr
Aeroflot kom taksende forbi med en Airbus 321-200 CEO
DSC_0276-001 by Oskar.Osmundsen, on Flickr
China Eastern flytter på en av deres nye Airbus A321-200. Jeg observerte fem stk av deres fly her, så det er travelt for tiden med flåtefornyelse hos China Eastern
DSC_0284-001 by Oskar.Osmundsen, on Flickr
Dagens høydepunkt, BELUGAs avgang!:spin
DSC_0279-001 by Oskar.Osmundsen, on Flickr
DSC_0287-001 by Oskar.Osmundsen, on Flickr
DSC_0291-001 by Oskar.Osmundsen, on Flickr
DSC_0294-001 by Oskar.Osmundsen, on Flickr
Nå er det en stund siden jeg har postet bilder her på forumet, så da er tiden inne for et nytt bildedryss.

Man har hørt historier om folk som har ventet lengre enn lenge på å få se noen flybevegelser, men jeg var ganske heldig selv denne lørdags fomiddagen. Disse bildene ble tatt i løpet av 30 minutter.
Her følger litt bilder:
Først ut er AirAsia med Rejected Takeoff med ett av deres nye Airbus A320-200 NEO fly.

Aeroflot kom taksende forbi med en Airbus 321-200 CEO

China Eastern flytter på en av deres nye Airbus A321-200. Jeg observerte fem stk av deres fly her, så det er travelt for tiden med flåtefornyelse hos China Eastern

Dagens høydepunkt, BELUGAs avgang!:spin