R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 9 Apr 2007 #21 Originally posted by Vede Noen som fikk skutt denne fuglen? Click to expand... Roxman. Bilder kommer ifølge han selv.
Originally posted by Vede Noen som fikk skutt denne fuglen? Click to expand... Roxman. Bilder kommer ifølge han selv.
R Roxman ScanFlyer Gold 9 Apr 2007 #22 tja.. kan vurderes!! fikk 2 bilder... men eg redd kvaliteten ikke er noe stort.... glemte stativ, å då lukketid på over sekunde, blir det tøft å holde kamera i ro.. skal se på de imorgen... men nå er det kveld
tja.. kan vurderes!! fikk 2 bilder... men eg redd kvaliteten ikke er noe stort.... glemte stativ, å då lukketid på over sekunde, blir det tøft å holde kamera i ro.. skal se på de imorgen... men nå er det kveld
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 9 Apr 2007 #23 Originally posted by Roxman tja.. kan vurderes!! fikk 2 bilder... men eg redd kvaliteten ikke er noe stort.... glemte stativ, å då lukketid på over sekunde, bilde det tøft å holde kamera i ro.. skal se på de imorgen... men nå er det kveld Click to expand... Typisk deg Roxman. Hehe. Du har jo tøte om hvor viktig det der stativet er så glemmer du det, men det er sånn som kan skje alle.
Originally posted by Roxman tja.. kan vurderes!! fikk 2 bilder... men eg redd kvaliteten ikke er noe stort.... glemte stativ, å då lukketid på over sekunde, bilde det tøft å holde kamera i ro.. skal se på de imorgen... men nå er det kveld Click to expand... Typisk deg Roxman. Hehe. Du har jo tøte om hvor viktig det der stativet er så glemmer du det, men det er sånn som kan skje alle.
Lennart ScanFlyer Rusty 10 Apr 2007 #24 God morgen alle sammen Eg ser at ingenting er forandret her inne siden jeg tok ferie Synd eg ikke var hjemme til denne Kanskje neste gang
God morgen alle sammen Eg ser at ingenting er forandret her inne siden jeg tok ferie Synd eg ikke var hjemme til denne Kanskje neste gang
Lennart ScanFlyer Rusty 10 Apr 2007 #26 Her er bilde, tatt av en kompis Han ville være anonym Attachments Israir 767-300ER TF-FIC.jpg 146.6 KB · Views: 4