Spottervarsel SVG 09.04.07

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
I morgen 09.04.07 kommer ISRAIR nok en gang på besøk til SVG. Og nei det er ikke en A320 denne gangen. Men en B767, ja du leste riktig en 767. Kommer 21.00 lokal tid.

Så Lennart er du på plass eller er du i Tyskland fortsatt. Selv skal jeg ikke på jobb eller være til stede. Skal på Viking kamp på det tidspunktet.

Originally posted by Vede

I morgen 09.04.07 kommer ISRAIR nok en gang på besøk til SVG. Og nei det er ikke en A320 denne gangen. Men en B767, ja du leste riktig en 767. Kommer 21.00 lokal tid.

Så Lennart er du på plass eller er du i Tyskland fortsatt. Selv skal jeg ikke på jobb eller være til stede. Skal på Viking kamp på det tidspunktet.

Ka er poenget? Viking taper uansett. Årask: De suger. Brann vinner. Årsak: De er best.

jeg er der jeg:D

tror også Lennart kommer hjem imorgen, så han får det vell med seg;)

TAKKER for infoen:clap :clap

sikkert på det ikke er denne:

Tel-Aviv/Ben Gurion Stavanger IZ545 10:15 15:50 Arika - Israeli Airlines Ltd

Stavanger Ljublja IZ545 15:50 19:45 ingen info Arika - Israeli Airlines Ltd

nok en gang.. Sorry Folks:(

om denne infoen er sann, vett jeg ikke, men slik ser det ut i skrivende stund

Last edited:
Originally posted by Pilot Alexi Kaivio

Ka er poenget? Viking taper uansett. Årask: De suger. Brann vinner. Årsak: De er best.

Nå spiller jo ikke Viking mot Brann i morgen da.. dem spiller nemlig mot Norges BESTE Lag ;)

Originally posted by LCH78

Nå spiller jo ikke Viking mot Brann i morgen da.. dem spiller nemlig mot Norges BESTE Lag ;)

Nå fikk du meg nesten il å le du.

Fotball er ikke hobby :colgate:

Der i mot fly, acars, atcc, osv er hobby. Fotball er for menn med vanskelige damer som ikke skjønner seg på vår hobby.

Ta turen ned på flyplassen, drit i fotballkampen - skyt bilder istedenfor.

Jan :p

Denne infoen er inside fra handlingselskapet på denne maskinen i morgen. Så den er ikke cancelled. Det som står på avinor.no stemmer ikke. Det er feil tider.

Du Pilot Alexi Kaivio er så barnslig at du er en skam for forumet. Hvor gammel er du egentlig?

Har "snakket" med Lennart og han kommer seg ikke hjem i tide.

fine greier:D

vett du når den drar igjen?
står den over natten, eller flyr den ut i mørke natten??:question:

Desverre er det mørkt under hele oppholdet. Drar igjen 22.20.

EDIT: Merk nytt tidspunkt for avgang er 22.20 ikke 23.20. var en liten skriveleif som har sneket seg inn der.

Denne infoen er inside fra handlingselskapet på denne maskinen i morgen. Så den er ikke cancelled. Det som står på avinor.no stemmer ikke. Det er feil tider.

Du Pilot Alexi Kaivio er så barnslig at du er en skam for forumet. Hvor gammel er du egentlig?

Har "snakket" med Lennart og han kommer seg ikke hjem i tide.

Ka er det du maser etter? Er det så farlig med litt spøking da?

Den eneste skammen på dette forumet er i så fall ingen ringere enn deg som går på viking kamp når det kommer en 767 til sola. Og viking av alle lag gjør det ikke akkurat bedre.

100 år

Slapp no av mann.

Originally posted by Roxman

Blir sikkert ikke noen gode bilder når det snør, blåser og er mørkt.

Du må være forsiktig med si noe sånt,det kunne jo bli tatt for å være mobbing av en viss flyplass..:smile2

Originally posted by LN-MEH

Originally posted by Roxman

Blir sikkert ikke noen gode bilder når det snør, blåser og er mørkt.

Du må være forsiktig med si noe sånt,det kunne jo bli tatt for å være mobbing av en viss flyplass..:smile2

Det får de bare tåle.

Og imorgen slukker Stabæk Brann på Nadderud!:old

Back