Spottertur 23 okt CPH eller ARN

Wien har jo bl.a. a380 fra SQ nå, mener jeg. I tillegg har de vel også MD-11 mener jeg å ha sett. Og Fokker har jeg aldri fløyet før. Synes det var en virkelig overkommelig pris altså - og det var riktig dato og alt?

Jeg kan ikke skjønne at AMS ikke er pri. 1 for en slik tur... Sitter akkurat nu i KLM's Crown Lounge med utsikt til parkerte 777, MD11, 747, A330, osv.

Skal straks en tur opp i MD11, min 23. flight med typen om jeg ikke husker feil - til Vancouver.

Wien har jo bl.a. a380 fra SQ nå, mener jeg. I tillegg har de vel også MD-11 mener jeg å ha sett. Og Fokker har jeg aldri fløyet før. Synes det var en virkelig overkommelig pris altså - og det var riktig dato og alt?

Nei, har ikke sjekket datoen, bare så tilbudet på austrians hjemmeside.

Jo, helt klart, men svaret mitt var ut ifra BF's post ;)

Og hvis du ser igjennom TRen og bildepostene jeg linket til så ser du at vi var både på terrassen og på innsiden ;)
I tillegg til en spotterplattform ved RWY18 ;)

I helgene så mener jeg at bussen starter tidligere pga da er den mer populær, og flere folk som tar den.

Uansett hvor disse guttene ender opp, så tror jeg nok at de kommer til å ha det gøy ;)

Og vi forventer bilder :old

Jeg var der en lørdag, startet ikke før kl. 13, selv om det var i juni. Kan hende det er endret etter det, jeg vet ikke.

Tipper de får en fin tur, ja; AMS, FRA, MUC, LHR, CPH - mye pent på alle flyplassene. Bilder er et must!

Back