Spottermiddag for den yngre garde 11 Februar Oslo

Re: Spottermiddag 11 Februar Oslo

Du kan jo f.eks bytte ut "Norge" med Østlandet. Jeg vet at dere østlendinger ser på regionen deres som "Norge". Å dra fra Kongeriket Østlandets provinser (se Norges fylker) til Oslo på en fredag, etter skolen. For å spise middag, er relativt vanskelig for studenter som forsørger seg selv. For oss som bor i f.eks SVG, BGO og TRD så vil det koste 8-900 kroner bare for å fly bort til Oslo den dagen. For en middag. Dette er selvfølgelig uten transport til/fra Oslo.

Ikke engang prøv å nevn tog eller buss - for da må man ha en dag vekke fra skolen - for en middag :p

:68:

Ikke engang prøv å nevn tog eller buss - for da må man ha en dag vekke fra skolen - for en middag :p

Og enkelte plasser har jo tog bare en til to ganger i året da (1. og 17. mai) ;-)

Du kan jo f.eks bytte ut "Norge" med Østlandet. Jeg vet at dere østlendinger ser på regionen deres som "Norge". Å dra fra Kongeriket Østlandets provinser (se Norges fylker) til Oslo på en fredag, etter skolen. For å spise middag, er relativt vanskelig for studenter som forsørger seg selv. For oss som bor i f.eks SVG, BGO og TRD så vil det koste 8-900 kroner bare for å fly bort til Oslo den dagen. For en middag. Dette er selvfølgelig uten transport til/fra Oslo.

Og....? Dette er da hverdagen til de fleste her i Norge. Uansett om man er 14 eller 44 så vil det være et problem med hvor noe holdes. Men sånn som vi paraboler her oppi 2-timers-flytur-fra-oslo har blitt vant med: som oftest passer det ikke. Og som oftest er det mange i Oslo, mens det bare er et par stk ellers i byene (selv om det i mange tilfeller er en myte det også). Det er ikke verre enn at man mekker seg en egen lokal happening, eller at man prøver å hive sammen et treff neste gang man planlegger reise til Oslo :)

Alle i alderen 13 til 25 år inviteres til spottermiddag 11 februar på Friday's Aker Brygge. Vi reserverer bord vis fler enn 10 stk melder seg på innen 1. Februar.

Mer om arrangementet finnes her :

http://www.facebook.com/event.php?eid=17...178234445547656

Mvh Marius Kaniewski.

Synes dette er et flott tiltak for de yngre med interesse for fly, spotting etc.
Keep up the good work. :)

Hilsen en som er alt for gammel til å bli med.
TK

Er helt enig. Kjempe fint tiltak. Hva har dere som sutre gjort for spottermiljøet?
Hilsen en som er for gammel til å være med.

Ja. Joa. Jeg dro kansje litt på da jeg skrev det jeg skrev.

Jameson: Nå tror jeg ikke jeg har gjort så veldig mye - og jeg sa aldri at jeg ikke syns det var ett bra tiltak. For det er det.
Dog har jeg laget ett oversiktskart for 19 plasser rundt Sola. Men hvor stort det bidrag det faktisk er, det er ikke opp til meg å bedømme :)

Kartet kan forøvrig sees her http://bit.ly/evnYSd

Forresten, så opplyser du ikke om klokkeslett. Er dette noe som avtales senere?
Linken er også død!
EDIT: var død. Ser at det også har kommet tidspunkt nå. Så greit!

Kjempetiltak - synes det er helt topp at det er andre enn de "faste " som prøver å få til et treff :) :) :)

Håper dere får god oppslutning !!!! :D :D :D

Flott, lykke til.. Topp tiltak . Fra den som kanskje er eldst på forumet..:lol:

Flott tiltak karer, viktig med rekrutering til interessen og miljøet. Lykke til:D

Back