Spotteralert!!! Vdb-fagernes

RuneGaus

Klovn
hei,

jeg går nå opp til gate A2 og sender avsted OO-DWD, SN1165 kl0730 til Fagernes, det er en skicharter.... er vel ikke så ofte BrusselAirlines er se på Fargernes :)

hei,

jeg går nå opp til gate A2 og sender avsted OO-DWD, SN1165 kl0730 til Fagernes, det er en skicharter.... er vel ikke så ofte BrusselAirlines er se på Fargernes :)

Bare hver eneste uke, hvert eneste år, fra januar til april..

Bare hver eneste uke, hvert eneste år, fra januar til april..

makan til arrogant tone da, men oki.... jeg skal ærlig inndrømme jeg ikke sjekket hvor ofte den gikk: bare gikk utfra det var en enkelt charter!
Ha ellers en fin dag på Fagernes :p

LN-EIR er ikke så veldig arrogant av seg - bare veldig stolt av flyplassen sin :p

Aha.

Det er ellers morsomt å konstatere at Brasileiras S.A kommer med 767 til Leira i morgen. Det i følge Avinor i alle fall. Selv har jeg mer tro på at det er Air Norway men jeg kan ta feil :)

Den himmelske freds plass, men god kaffe og kaker hos Avinor var det.

Terminalen.jpg

Tower.jpg

Refueling_BAe146.jpg

For ordens skyld, bildene ble tatt i januar 2004 før min Canon-tid

Aha.

Det er ellers morsomt å konstatere at Brasileiras S.A kommer med 767 til Leira i morgen. Det i følge Avinor i alle fall. Selv har jeg mer tro på at det er Air Norway men jeg kan ta feil :)

Jeg har mer tro på at de skal til Fagernes Lufthavn, Leirin. Skal de lande på Leira så blir det en stygg, stygg sak. Men jeg kan ta feil. :p

Back