Spotteralert TRD (Torsdag 24.FEB B767-300)

Trdfly

Moderator
Medlem
Fikk høre fra en stuer fra Rørosfly.. at det skal komme en B767-300 fra Ryan Internasjonal Airlines, Torsdag 24.feb. reg. N763BK. Skal komme KL.06.45 og går ut KL.10.00 så det er bare å stå opp tilig, hehe. Kommer og henter heimeværnssoldater fra vesten som har vert her i to uker. Skal stå på Millitær omerådet.
Tidene kan fort forskyves men skal komme i rute i følge Rørosfly.

Last edited:
Re: Spotteralert TRD (Torsdag 26.FEB B767-300)

Jeg skal legge ut bilder fra i morgen og det flyet som kom for to uker siden i morgen en gang :D

Re: Spotteralert TRD (Torsdag 26.FEB B767-300)

Idag er det onsdag 23. feb, hvordan er det du får dette til....? :confused:

Last edited:
En 767 i militærtrafikk bruker som regel ikke containere, men laster løst. Da greier man seg med en beltloader.

Det kan vel også tenkes at en eller flere hos Røros på TRD har hørt om den selv om de ikke skal handle den?

Det er Rørosflyservice som har handlingen, de har også ei trapp som rekker opp så langt.
Han jeg fikk vite det av, er nemelig han som er "leder" for handling oppdraget på denne maskina.

Samme persjon som jeg vite om 757 som kom hit for to uker siden.

Last edited:
Røros skal handle denne, det er en Boeing 767 som kommer og den skal etter planen lande om 20 minutter, 0645. Jeg sitter på airportstandby på TRD og skal se etter maskinen.

Og nå står den her... Bilde tatt med min fantastiske HTC HD2 Spotomatic på full digitalzoom. Enjoy.

Attachments

• IMAG0788.jpg
    IMAG0788.jpg
    67.7 KB · Views: 216
Back