D DY_ENZV ScanFlyer Blue 23 Nov 2008 #1 Vet ikke om det er diskutert før, men satt nettopp på avinor.no og så at Star Air komme fra københavn tirsdag 25 nov klokken 0820 og skal tilbake igjen til køben samme dag 1130. Flight nr er SRR8252. Er det snakk om Boeing 767 eller??
Vet ikke om det er diskutert før, men satt nettopp på avinor.no og så at Star Air komme fra københavn tirsdag 25 nov klokken 0820 og skal tilbake igjen til køben samme dag 1130. Flight nr er SRR8252. Er det snakk om Boeing 767 eller??
Blackhawk ScanFlyer Gold 23 Nov 2008 #2 Re: Spotteralarm ENZY Stemmer bra det ja, B767-200 skal være den eneste typen de har i flåten - ca. 11 stk. totalt.
Re: Spotteralarm ENZY Stemmer bra det ja, B767-200 skal være den eneste typen de har i flåten - ca. 11 stk. totalt.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 23 Nov 2008 #3 Re: Spotteralarm ENZY Da må kamera være med på jobb på tirsdag.
LCH78 www.lch78.net Medlem 23 Nov 2008 #5 Re: Spotteralarm ENZY B767 said: er det til Sola ? Click to expand... Antar det ja. Sikkert bare en skrivefeil at står ENZY
Re: Spotteralarm ENZY B767 said: er det til Sola ? Click to expand... Antar det ja. Sikkert bare en skrivefeil at står ENZY
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 23 Nov 2008 #6 Re: Spotteralarm ENZY 08:20 København-Stavanger SRR8251 Star Air I/S -
D DY_ENZV ScanFlyer Blue 23 Nov 2008 #7 Re: Spotteralarm ENZY Skal være ENZV ja, en liten skrive feil!
C172 ScanFlyer Gold 23 Nov 2008 #8 Re: Spotteralarm ENZY Det er en cargo maskin! Har sett de på ENGM/OSL.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 23 Nov 2008 #9 Re: Spotteralarm ENZY LN-RRA hvor er du? Men viss den kommer med cargo så lurer jeg på hvordan de skal få det ut? Finnes jo ikke main deck highloader på Sola.
Re: Spotteralarm ENZY LN-RRA hvor er du? Men viss den kommer med cargo så lurer jeg på hvordan de skal få det ut? Finnes jo ikke main deck highloader på Sola.
Lennart ScanFlyer Rusty 23 Nov 2008 #10 Re: Spotteralarm ENZY Dette er garantert OY-MMM, en CL600 . Avblås alarmen
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 24 Nov 2008 #11 Re: Spotteralarm ENZY Der trur jeg desverre du kan ha rett ja Leorim.
Lennart ScanFlyer Rusty 24 Nov 2008 #12 Re: Spotteralarm ENZY Dessverre ? Eg har alltid rett når det gjelder denne CL'en
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 24 Nov 2008 #13 Re: Spotteralarm ENZY Dessverre ? Eg har alltid rett når det gjelder denne CL'en Click to expand... svarte han selvsikkert TENK om du tok feil en dag a Lennart?
Re: Spotteralarm ENZY Dessverre ? Eg har alltid rett når det gjelder denne CL'en Click to expand... svarte han selvsikkert TENK om du tok feil en dag a Lennart?
Lennart ScanFlyer Rusty 24 Nov 2008 #14 Re: Spotteralarm ENZY Eg tar ofte feil eg, men når det gjelder ankomst av OY-MMM på Sola, så har eg aldri tatt feil :lol:
Re: Spotteralarm ENZY Eg tar ofte feil eg, men når det gjelder ankomst av OY-MMM på Sola, så har eg aldri tatt feil :lol:
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 24 Nov 2008 #15 Re: Spotteralarm ENZY Da håper jeg at du tar feil Hadde vært kjekt med noe stort på Sola og igjen..... Kan ikke la ENGM få alle godbitene
Re: Spotteralarm ENZY Da håper jeg at du tar feil Hadde vært kjekt med noe stort på Sola og igjen..... Kan ikke la ENGM få alle godbitene