Spotter Alert!

Skal de begynne å fly med busser på OSL nå, eller er dette bare en one-off frem til det at det må bli noe annet en Rossia Metalla?

Ja nå er jo 22 stk. A350 bestillt, og mens Aeroflot venter på dem - skal de lease 10 stk. A332-maskiner.

Fra E-spotter'n

SU0211.bmp

Originally posted by The Ticketor

Skal de begynne å fly med busser på OSL nå, eller er dette bare en one-off frem til det at det må bli noe annet en Rossia Metalla?

Aeroflot har lansert A320 på Oslo-ruten fom. mai/juni. Det markerer slutten på en lang TU-154 æra på OSL.

De besøkte forøvrig gamle Fornebu enkelte ganger med A310, uvisst av hvilken årsak, flyene var ikke akkurat fulle av pax.

A321 til Aeroflot er fin den , men må uansett si at Tu154 har et "tøffere" design.......

Attachments

• Fly og cockpit 002.jpg
    Fly og cockpit 002.jpg
    68 KB · Views: 8
Originally posted by JetBlue

De besøkte forøvrig gamle Fornebu enkelte ganger med A310, uvisst av hvilken årsak, flyene var ikke akkurat fulle av pax.

Hvis ikke det var pga mye pax, var det pga frakt. De hadde mye grupper, og sate gjerne inn stoerre materiell. I 'gamle' dager betoed det Il-86 eller -62, men da maatte de bruke Gardermoen. 2200m ble for snaut ..

He he, personlig hadde jeg vært SVÆRT skeptisk; til å sette meg inn i en TU-154. Vel, skal jeg være ærlig - egentlig (nesten) alle maskiner som bærer navnet Tupolev og Ilyushin. Noen unntak finnes dog, i tillegg til IL-86 og IL-96 - svære og imponerende maskiner (dog ikke særlig miljøvennlige eller effektive).

Hmmm, Give me a Tu-154M, IL-96, Tu-204 ANYTIME!!

Har noen kollegaer her som dro til Thailand via SVO med AFL T154 på business som skrøt veldig av den samt IL96'en de dro videre med til Thailand...

Back