Spotter alert Tromsø?

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Spotter alert Tromsø?

Kan se ut som en spennende sak kommer innom det neste døgnet:

Boeing 737 -524 27540 2776 N33637 ex Continental to be ferried 19-20apr08 HOU-YYR-TOS on delivery to?

Re: Spotter alert Tromsø?

Hei.

Er det noen som hvet noe mere angående når den var avreist og når den er ventet inn til TOS?

Mvh.
Eirik
"LN-RPL"

Jeg dro til Langnes i går søndag og var ventet hele dagen i snø og ja, men jeg så ikke snurten av denne 737'eren. Derimot så jeg mange andre...:D
P.S Takk for spotter alerten, selv om den ikke kom!;)

Jada LN-MEH kan du legge ut noen bilder fra de du tok, hvis du tok noen?

I spesiellt West Air Sweden BAE Atp, tror jeg da er på de bildene da jeg hadde handlinga på den på søndags formiddag.

Håper bilder kommer!!!

NÅ står den her!

Vet ikke hvor lenge den står, kan noen evt sjekke det?

Vet ikke når den kom men den står nå her nå i allefall.

DEN er knipset av både MEG og LN-MEH.
Flyet blir visst stående minst TIL i morgen, ettersom de plages med innreisetillatelse til Russland (eller NOE slikt).

Attachments

• 23042008007.jpg
    23042008007.jpg
    51.2 KB · Views: 269
  • 23042008005.jpg
    23042008005.jpg
    74.4 KB · Views: 276
Last edited:

Nyydeøog innvending må jeg si! Skinnseter osv!

Sto selv og tok en titt på den fra yttersiden av gjerdet..

Meget pent fly må æ få si. Æ og LN-KRF va å titta på flyet i dag på TOS. Flott maskin må æ si en gang til.

Her er et par av de bildene jeg tok av doningen. Tar med noen som ikke er helt lik PSC TOS sine. Hyggelig crew som begge hadde fløyet for ATA.

Attachments

• 012 edited.jpg
    012 edited.jpg
    193.9 KB · Views: 182
  • 030 edited.jpg
    030 edited.jpg
    96.9 KB · Views: 180

Hei.

Da var dette flotte flyet med reg.: N33637 dradd til destinasjon. Hvor den skulle hvet egentlig ikke jeg.

Den var avreist fra Tromsø (TOS) klokken 08:51z eller 10:51 local tid. Fikk ik helt med meg hvordan punkt den fikk.

Igjen, må æ si for ett fint fly. Godt i hold må æ si til å være så gammelt som det er. Og skinnseter og det hele.

Tusen takk for besøket denne gang og du er hjertelig velkommen tilbake N33637 men med en helt annen reg. og farger. Da for ett annet selskap.

Mvh.
LN-RPL
Eirik.

Last edited:

Det har vært enda en slik ex-Co Boeing 737-524 på gjennomreise her i Tromsø. Det skjedde i løpet av helga og routingen var slik som sist. Denne gangen var det N14664 som emigrerte østover.

Quote fra Skyliner-aviation.de:
Boeing 737 -524 28925 3066 VP- UT Air delivery 17-18may08 HOU-YYR-KEF-TOS-ALA, basic CO cs, N-reg ex N14664

Last edited:
Back