Spotter alert OSL idag Søndag

grindstein

ScanFlyer Silver
Spotter alert OSL idag Søndag

I dag Søndag den 18 jan kommer ICE318 som 757-300 TF-FIX.Lander kl 11.05.og drar 14.05 som ICE319 som vanlig.

Denne er ikke noe vanlig syn på OSL.

Re: Spotter alert OSL idag Søndag

Og I morgen Mandag kommer D-AHFQ tilbake til OSL fra Sevilla. Den fløy Hanover-Oslo-Sevilla i går. Ingen som fikk dette med seg? TUIFly Tyskland.

Og I morgen Mandag kommer D-AHFQ tilbake til OSL fra Sevilla. Den fløy Hanover-Oslo-Sevilla i går. Ingen som fikk dette med seg? TUIFly Tyskland.

Og TUIFly Tyskland kommer til SVG på fredag til uken. :)

Se signaturen min... :)

23. Januar. Usikker på når flyene ankommer Sola for å hente oss, men her er avgangstidene:

0845 avg X3 8932 fra Sola
0900 avg BLE 426 fra Sola

BLE 427 ankommer Sola 19.25 og X3 8933 ankommer 19.50, men da er det for mørkt anyway! :)

Last edited:

Icelandair's 757-300 har vært flere ganger hos oss før, men riktignok en stund siden jeg så den her sist, en flott maskin det...

Cigaren FIX er stort sett å se på Kastrup og/eller Heathrow, uten tvil en elegant maskin.

Hva slags maskin er det de pleier å fly på OSL nå? Jeg har alltid forbundet FI med 757 til Oslo.

Det er alltid Boeing 757, og det er B757-200 som er den faste. I dag (og jeg tror også forrige søndag) var B757-300 vikar, en høyst velkommen sådan.

Morsomt, med tanke på at FU og LL i tidligere tider av og til kom med spennede vikarer

FI hadde vel opsjon på én stykk B753 til, som ble kansellert i forbindelse med at B757-programmet ble nedlagt.

FI hadde vel opsjon på én stykk B753 til, som ble kansellert i forbindelse med at B757-programmet ble nedlagt.

Det var vel en fast bestilling på totalt 2 753. Var det ikke?
Den en ble avbestilt...

Denne du etterlyste :question:

TUIflyD-AHFQ.jpg

Fikk den visst på brikka jeg (søndagen) :D

Back