Spotter alert Kristiansund!

enml

ScanFlyer Gold
I forbindelse med UEFA cup kampen mellom MFK og Glasgow Rangers den 14.09.06 vil et fly gå GLA - KSU - GLA. Antatt Sterling 737-700 med ankomst rundt om kl 1100 og avreise ca 2300 - 2400 en gang.

Skal gi dere mer info etterhvert som jeg får det og kanskje også wf145 eller andre har noe å bidra med...

Dette pga plass mangel på tarmac på Molde Lufthavn Årø.

Så da skal dere i Kristiansund bare hope and pray for at Molde FK tar seg vidretil gruppespillet slik at dere får flere slike utover høsten:old

ENDRINGER LENGER NED I TRÅDEN!

Så da skal dere i Kristiansund bare hope and pray for at Molde FK tar seg vidretil gruppespillet slik at dere får flere slike utover høsten

En 737 fra eller til betyr vel mindre enn at MFK blir slått ut...

Men uansett, takk for tips!:colgate: ;)

Originally posted by LN-SSL

Så da skal dere i Kristiansund bare hope and pray for at Molde FK tar seg vidretil gruppespillet slik at dere får flere slike utover høsten

En 737 fra eller til betyr vel mindre enn at MFK blir slått ut...

Men uansett, takk for tips!:colgate: ;)

Ja, nei, det er vel gjerne slik med dere i Kristiansund... til hæl***e om vi får noen fly hit selv så lenge noe tapes i Molde:colgate:

til hæl***e om vi får noen fly hit selv så lenge noe tapes i Molde

Der traff du spiker'n så til de grader på hodet at du dundret den inn med ett eneste slag...:p ;)

Når det først kommer en fotballcharter hadde det jo vært interessant med en flytype det ikke går 30 av på dusinet...:colgate:
(Jeg slenger på noen smilies her, men vi må vel kanskje gi oss snart Wiggo, før vi får både munnkurv og hengelås slengt etter oss...???^_^ )

Vi får vel bremse ja. Men jeg skal legge ut all info jeg finner om hvem hva hvor så snart jeg vet noe, så stay tuned!:exclamati

Til glede for spottere i Kristiansund, så ser det nå ut til at det kommer en 757 til Kvernberget. Ankomst kl 1140 på torsdag 14 sept. MEN OBS! Dette er enda ikke bekreftet!

Fra årsskiftet 07/08 er det slutt på dette våset:colgate: :old

I samme turnering møder Randers FC Fenerbache fra Istanbul....
Kampen spilles i AAR, så mon ikke vi får en del tyrkiske charters
Hilsen
Ole

Originally posted by sk931

I samme turnering møder Randers FC Fenerbache fra Istanbul....
Kampen spilles i AAR, så mon ikke vi får en del tyrkiske charters
Hilsen
Ole

Kan jo hende, men det er ingen supportere som reiser så mye etter sitt lag som de Britiske.

Ikke så værst grekere heller. De lager oså en sinnsyk stemning helt til laget deres ligger under, da er de i beste fall stille (slik som Molde mot Olympiakos 3-2).:colgate:

Originally posted by enml

Ikke så værst grekere heller. De lager oså en sinnsyk stemning helt til laget deres ligger under, da er de i beste fall stille (slik som Molde mot Olympiakos 3-2).:colgate:

Jeg var faktisk på den kampen, de lagde et vannvittig leven ja. Tenkte jeg skulle på kampen mot Rangers også, vet du noe om billettsituasjonen?

hehe, billettsituasjonen i Molde? hoho, nesten ikke solgt billetter der vel. hørte rykter om at det er solgt 700 billetter pr. igår :) i tillegg er det ventet 1000-1500 skotter, så det kan fort bli slik at det blir som å spille på hjemmebane for skottene :) molde drar lite publikum til e-cup. det var jo til og med glisne tribuner under moldes championsleague deltagelse.

Jan Roar Rød

Billetter for sesongkortinnehavere som ønsker å kjøpe sine plasser er i salg nå. Det åpne salget starter så vidt meg bekjent kl 1600 i dag. Frem til nå er det ca 3.000 solgte plasser inkludert Rangers sine 1200 reserverte.

Forøvrig kommer det vel endel info om dette på moldefk.no

Originally posted by Oggi

Jeg var faktisk på den kampen, de lagde et vannvittig leven ja. Tenkte jeg skulle på kampen mot Rangers også, vet du noe om billettsituasjonen?

Åssen er det, Oggi...? Skal du nedover å heie på Rangers...?:colgate:

Originally posted by LN-SSL

Åssen er det, Oggi...? Skal du nedover å heie på Rangers...?:colgate:

He he, tenkte jeg kunne haike med en av bussene med Rangers supportere ;)

Billetter for sesongkortinnehavere som ønsker å kjøpe sine plasser er i salg nå. Det åpne salget starter så vidt meg bekjent kl 1600 i dag. Frem til nå er det ca 3.000 solgte plasser inkludert Rangers sine 1200 reserverte.

Håper det kommer masse folk - det er ikke hver dag det er skikkelige kamper her i distriktet. Er vel samma hvem man heier på vel..

Originally posted by fkrlf

Håper det kommer masse folk - det er ikke hver dag det er skikkelige kamper her i distriktet.

AMEN!

Nå er det bare 3.456 ledige plasser igjen av totalt 11.167 sitteplasser. Så løp og kjøp Oggi før det er for sent. Bill kan kjøpes på moldefk.no

Nå er det bare 3.456 ledige plasser igjen av totalt 11.167 sitteplasser. Så løp og kjøp Oggi før det er for sent. Bill kan kjøpes på moldefk.no

Ble litt stresset nå, takk for info!!:)

Back