Spotter Alert I Airbus A330-300

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
For spottersugende, som ei har satt SK sine store Airbus'er her på berget siden de (igjen) la ned EWR ruta si, så kommer altså SK925 innom i morgen, FRA København, for så farte videre til Washington!

:colgate:

Originally posted by ENGM RAMP

For spottersugende, som ei har satt SK sine store Airbus'er her på berget siden de (igjen) la ned EWR ruta si, så kommer altså SK925 innom i morgen, FRA København, for så farte videre til Washington!

:colgate:
JA det er korrekt at SK925 ops via OSL idag...Det skyldes en catering strejke i CPH
og det er LNRKH som flyver dog med delay. se her:

333 33304 LNRKH

STD STA ETD ATD
16AUG CPH OSL 1220 1330 1400
16AUG OSL IAD 1430 1630

AS - MANDATORY SECURITY

Hilsen
Ole

IIIIIKKKKKKK. Kaster meg rundt her og svinger Spottmobilen retning OSL nå. Så får man se om man er heldig med banevalget....

Airbus 330. :smile2

Hvorfor går SK925 innom Oslo for å hente mat og ikke f. eks Bergen eller Stavanger. Det ligger vel nærmere ruten til IAD enn det Gardermoen gjør.

Ser også at SK909 går CPH-ARN-EWR. Er det på grunn av cateringproblemer også. Skikkelig omvei for å hente mat i såfall

Kan ha noe med kapasiteten på diverse kjøkken på SVG, BGO? LSG har vel noget større fasiliteter på OSL..

Og her følger bildene.
Utrolig lækkert å få se en SAS A330-300 igjen her på OSL.:devot:

Airbus 330.:smile2

Attachments

• IMG_1418.JPG
    IMG_1418.JPG
    48.8 KB · Views: 59
Tar de med cargo fra OSL, eller er det bare rokkering fordi de får med mere fuel?

Attachments

• IMG_1445.JPG
    IMG_1445.JPG
    95.4 KB · Views: 19
Hva er det de laster inn i cargo hold? Plukket de også med seg noe last?

Uansett 330 er ett pent fly, selv om denne trenger en liten vask

Det er ikke uvanlig aa holde igjen paxen som skal paa i oslo istedet for aa sende dem til CPH.

Originally posted by LN-MOW

Det er ikke uvanlig aa holde igjen paxen som skal paa i oslo istedet for aa sende dem til CPH.

Jeg kunne ikke se at det kom på pax på OSL mens jeg stod der, bare Drivstoff og litt "for" for turen.....
De var også i den bakerste cargo hold, men der lastet de ikke inn noenting.

Back