Spotter alert, glem Obama!

Re: Spotter alert, glem Obama!!!

Sist gang jeg chartra fly var det en 757-300 for meg selv og mine naermeste venner :P

Og jammen planlegger ikke gutten å chartre en A340 for sine nærmeste venner neste gang ;)

Og jammen planlegger ikke gutten å chartre en A340 for sine nærmeste venner neste gang ;)

Yepp. Eat your heart out, Robbie og alle rockestjerner! :D

Dere skulle sett trynet til kjerringa da hun aapnet posten og fant en regning paa nesten 100K Euro i mitt navn ;)

Hmmmm .... lett å misforstå den der .... ;)
Greit nok - tråd legitimert ... men vi kan godt klare oss uten å bli kalt nazi, Polaris .... :angry:

Hupp! Jeg vil bare påpeke at det å være "litt nazi" på ting som faktisk er viktig, ikke nødvendigvis er negativt.

Er ikke så ille i dagens moderne "ungdomsspråk"..... ;)

Nu är inte jag allt för många år äldre än vad du är Kära Frk. Polaris men jag lever nära folk som har fått utstå det ena och det andra av nazister under det stora kriget och jag tycker det är illa. Tror inte att jag är ensam om det heller och ber därför om att slippa sånna "tåpliga" utttryck riktade mot mods eller någon annan.

Vänner emellan kanske men inte på ett publikt forum.

Nu är inte jag allt för många år äldre än vad du är Kära Frk. Polaris men jag lever nära folk som har fått utstå det ena och det andra av nazister under det stora kriget och jag tycker det är illa. Tror inte att jag är ensam om det heller och ber därför om att slippa sånna "tåpliga" utttryck riktade mot mods eller någon annan.

Vänner emellan kanske men inte på ett publikt forum.

Sorry mac, jeg er og blir uvant med at folk skal være så strikte, offisielle og særs seriøse ;) Point taken.

strikte, offisielle og særs seriøse.

Vel - selv om det er lenge siden, er det mange her på forumet, meg selv inkludert, som fortsatt har et svært personlig forhold til ting som skjedde under krigen ... Jeg skjønner at det er vanskelig å forstå for dere som er yngre, men jeg synes dere bør respektere at det fortsatt er et sårt emne for mange.

Men da legger vi denne ballen død og konsentrerer oss om islanske Dornierer.

Back