Spotter alert 757

Kommer fra STN (Stanstead-London) og går til BCN-Barcelona-Espania.
Skaffe deg kodebok:D

Skal også til NCE en tur på ettermiddagen (SK4703 er det vel). Går også samme turene på søndag...

Air Finland har trøbbel med materiellet allerede?

Ser nok ut til at Titan Air har tatt over de rutene som Air Finland har hatt i det siste. Om det skyldes teknisk eller hva vet jeg egentlig ikke noe om ( men det vet vel Speedbird ???)

Selv om "joda, jeg vet hvor", så skal jeg velge å være skikkelig naiv og spørre hvor denne spotteralerten gjelder?

(Bare for å påpeke at det skader så absoultt ikke å skrive det klart og tydelig med en gang..)

Selv om "joda, jeg vet hvor", så skal jeg velge å være skikkelig naiv og spørre hvor denne spotteralerten gjelder?

(Bare for å påpeke at det skader så absoultt ikke å skrive det klart og tydelig med en gang..)

Du har absolutt et point der-Cedlind. Klart at jeg burde ha understreket og skrevet med rød skrift at dette gjelder GEN(Gardermoen).Skjerpings !!!

Air finland sin 757-200 var kjempeforsinket forrige helg. sikkert leit for Pax å reise med Europas mest presise selskap å måtte vente på osl flere timer:( oppropo forsinkelser, FI318 KEF-OSL var så forsinket her tror det var Tirsdag at en md-80 fra Primera kom fra GOT og gikk som FI319 OSL-KEF

Du har absolutt et point der-Cedlind. Klart at jeg burde ha understreket og skrevet med rød skrift at dette gjelder GEN(Gardermoen).Skjerpings !!!
Mja, det vel kanskje å ta litt vel hardt i, men det skader som sagt ikke presisere det. Det er jo flere som har måttet spørre i tråden.

Slutt aa hakk paa hverandre, gutta ... men vi kan vel sikkert alle sammen legge oss paa minnet aa bli litt mer presise i traadtittelen.

oppropo forsinkelser, FI318 KEF-OSL var så forsinket her tror det var Tirsdag at en md-80 fra Primera kom fra GOT og gikk som FI319 OSL-KEF

Det var tirsdag ja, den sto på utland da jeg taxet ut med DY 4772 ca. klokken 2230.

Back