D DY_ENZV ScanFlyer Blue 26 Aug 2009 #1 Heisann lokalfolk! Da kommer Norwegians nyeste vidunder til Stavanger i kveld! Kommer inn som DY542 20:50 Skal ut som DY545 21:20 Løp og spot!
Heisann lokalfolk! Da kommer Norwegians nyeste vidunder til Stavanger i kveld! Kommer inn som DY542 20:50 Skal ut som DY545 21:20 Løp og spot!
GF1 ScanFlyer Gold 26 Aug 2009 #2 Men først er flyet på vei til Bergen som NAX622. (Observert på "radaren")
svgspotter ScanFlyer Gold 26 Aug 2009 #4 Leorim said: Sett på lyset også Click to expand... Blir det videoklipp Lennart eller bilder?
Lennart ScanFlyer Rusty 26 Aug 2009 #5 Det blir ingenting når DY velger å sende både denne og LN-NOS her på slike tus-mørke tider
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 26 Aug 2009 #6 Det blir ingenting når DY velger å sende både denne og LN-NOS her på slike tus-mørke tider Click to expand... De velger nå ikke akkurat da Når jeg var på jobb i natt var maskinen ikke satt opp på innland i dag i det hele tatt, så Fruen som er på jobb nå har vel omkalfatret litt av en grunn
Det blir ingenting når DY velger å sende både denne og LN-NOS her på slike tus-mørke tider Click to expand... De velger nå ikke akkurat da Når jeg var på jobb i natt var maskinen ikke satt opp på innland i dag i det hele tatt, så Fruen som er på jobb nå har vel omkalfatret litt av en grunn
Lennart ScanFlyer Rusty 26 Aug 2009 #7 Spark henne bak, og be henne sende disse to flyene på dagtid Og sørg for at NOO IKKE kommer til Sola imorgen Den er her litt for ofte :colgate:
Spark henne bak, og be henne sende disse to flyene på dagtid Og sørg for at NOO IKKE kommer til Sola imorgen Den er her litt for ofte :colgate:
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 26 Aug 2009 #8 Den kommer i morgen og i overimorgen viss ingenting endrer seg.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 27 Aug 2009 #12 Leorim said: Som DY542 hver eneste dag ? Click to expand... Nei, jeg snakket om NOO.
svgspotter ScanFlyer Gold 27 Aug 2009 #15 Novair said: Spar meg, bedre enn kjedelig -300 Click to expand... -300 er ikke kjedelig! ld
D DY_ENZV ScanFlyer Blue 31 Aug 2009 #16 Jaja Leorim! Da kommer den tilbake i morgen formiddag og skal ut som DY529 ankomst er 1045 lokal tid og skal ut igjen 1105! får håpe ikke drittværet hindrer
Jaja Leorim! Da kommer den tilbake i morgen formiddag og skal ut som DY529 ankomst er 1045 lokal tid og skal ut igjen 1105! får håpe ikke drittværet hindrer
Lennart ScanFlyer Rusty 31 Aug 2009 #17 Takker for den , Er å plass uansett vær, men ikke uansett mørke :lol: