L LN-KRF ScanFlyer Gold 30 Dec 2009 #21 Re: Spotteåret mitt, Flesland og Bergen Vil gjerne se flere bilder fra ENBG.. Onkelen min flyr Luftambulanse derfra, så hadde vært morro om jeg så han på ett av bildene derfra, om du har flere derfra så legg ut... Flotte bilder fra BGO, mye variert...det liker vi!
Re: Spotteåret mitt, Flesland og Bergen Vil gjerne se flere bilder fra ENBG.. Onkelen min flyr Luftambulanse derfra, så hadde vært morro om jeg så han på ett av bildene derfra, om du har flere derfra så legg ut... Flotte bilder fra BGO, mye variert...det liker vi!
S Scandinavian ScanFlyer Gold 30 Dec 2009 #22 Re: Spotteåret mitt, Flesland og Bergen Takk igjen for kommentarene. Har skuffende lite fra Grønneviksøren. Har tenkt å campe meg en dag der borte når det blir litt varmere og lysere.
Re: Spotteåret mitt, Flesland og Bergen Takk igjen for kommentarene. Har skuffende lite fra Grønneviksøren. Har tenkt å campe meg en dag der borte når det blir litt varmere og lysere.
U Utflyttet Ute på tur 30 Dec 2009 #23 Re: Spotteåret mitt, Flesland og Bergen Bildet av OY-KBM på bakken er defintivt best. Fyren der har tskjorte på, det er grønt gress og blomster kan sees. -A
Re: Spotteåret mitt, Flesland og Bergen Bildet av OY-KBM på bakken er defintivt best. Fyren der har tskjorte på, det er grønt gress og blomster kan sees. -A