• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spotteåret mitt 2012.

Scandinavian

ScanFlyer Gold
Spotteåret mitt 2012.

Her er noen glimt fra mine turer til Flesland i år så langt. :)
Kommenterer over bildet hvis jeg har noe.

Widerøe deice by Kristoffer K R, on Flickr

Moon and Widerøe by Kristoffer K R, on Flickr

I en ellers så Boeing dominert hverdag på Flesland så opplevde vi faktisk 4 Airbus på rad i sommer.

Airbus line up by Kristoffer K R, on Flickr

Lufthansa kjørte som kjent en sommer rute til Berlin, denne blir ikke gjennopptatt til sommeren slik jeg har forstått det, så det var kjekt å få opplevd noe litt større enn vanlig fra Lufthansa en liten stund ihvertfall.

Lufthansa A319 by Kristoffer K R, on Flickr

Blueway Offshore EC155 by Kristoffer K R, on Flickr

LN-NOR head on by Kristoffer K R, on Flickr

Lufthansa Cityline D-ACPG by Kristoffer K R, on Flickr

2012 ga oss også den første planlagte 777 flyvningen til Flesland, og jeg og omtrent alt som kunne krype og gå av lokale flyspottere var så klart tilstede for å dokumentere dette.

Japan Airlines 777-200ER JA710J by Kristoffer K R, on Flickr

HA-LPS by Kristoffer K R, on Flickr

Ikke fra Flesland dette, men 720skv hadde midlertidig tilhold på Voss, Bømoen nå i vinter, og heldigvis så ble det dryppet det litt helikopter action på oss her i Bergen også. :)

Bell 412 over Bergen by Kristoffer K R, on Flickr

Re: Spotteåret mitt 2012.

Fine bilder :) Favoritter her er Moon and Widerøe og LN-NOR Head on :)

:) Inger

Knallfin serie fra Flesland. Et nytt år er alltid spennende, men 2012 ser jeg var knallbra :D

Nydelig serie fra BGO. Ser frem til flere bilder i 2013. :)

Back