"spotte Mekka" LHR (Mange bilder)

Tak. Har selv 70-200 F/4 L USM, så ser mye frem til det. Skal også bo på det hotellet. Skal huske at spørge om et bra værelse med udsigt til banen :) Men det burde være i orden, da jeg har booket deres "spotter-pakke".

Spottepakken sier ingenting om å du får et bra rom, men du får tilgang til et spotte rom der det er mat og drikke. Det er også en frokost sal. Syntes det var et bedre utvalg av mat nede i frokost salen. Spotte rommet har god utsikt. Grunnen til at jeg tok bilder på rommet i stedet kommer av at spotte rommet var like over mitt rom og da var det ikke noe vits. Så spotte pakken var ikke en stor positiv overaskelse for min del når du tenker på at den koster ganske mye , men selfølgelig var det ok å ha et sted man viste på fohond at man fikk gode bilder.

God tur ;)

Ps: takk for alle positive tilbake meldingene. Det betyr mye.

Syns ikke dere skal henge dere for mye opp i rommet. Greit nok når det er stygt vær, men kom dere ut heller. Ser tydelig at disse bildene bærer preg av å være tatt gjennom vindu dessverre. For utvalget du har fått opplevd er bra, men kvaliteten blir ødelagt av vindu. Og det er jo synd med tanke på det fantastiske objektive du har.

Syns ikke dere skal henge dere for mye opp i rommet. Greit nok når det er stygt vær, men kom dere ut heller. Ser tydelig at disse bildene bærer preg av å være tatt gjennom vindu dessverre. For utvalget du har fått opplevd er bra, men kvaliteten blir ødelagt av vindu. Og det er jo synd med tanke på det fantastiske objektive du har.

Er enig med deg, men litt kald og guffent ute kl 05:00 ;) myrtle ave er vel den beste spottepassen på lhr og jeg anbefaler den så lenge det er bra vær.

Er enig med deg, men litt kald og guffent ute kl 05:00 ;) myrtle ave er vel den beste spottepassen på lhr og jeg anbefaler den så lenge det er bra vær.

Man kan fint stå der når det styrtregner da, men husk paraply (det gjorde ikke jeg første gangen jeg var der) :)

Back