Re: Spørsmål om SK Biz
Kan vanskelig se for meg at SAS fjerner Economy Extra, det er jo en liten genistrek å prise et produkt rett under business, med mindre benefits (f.eks mat, lounge, midtsete, poeng) og samtidig godkjent i mange store firmaers travel policy som nevnt her. SAS sitter på mange store corporate avtaler hvor det kjøpes mye Extra seter, dette er nok gullkantet butikk som i stor grad vil forsvinne hvis det blir omklassifisert til business klasse.
Selv hadde jeg Travel Pass Corporate i forrige jobben min, dette booket meg automatisk på Eco Extra innenfor Norden. Rabatten lå på rundt 10%, i man skulle benytte dette i henhold til policy. Business var ikke godkjent på korte reiser (under 4 timer), med unntak av ledelsen. Så derfor reise jeg i Europa med LH i økonomi til 7-8 laken. Ingen tvil om at jeg velger Eco Extra der det er mulig.
Kan vanskelig se for meg at SAS fjerner Economy Extra, det er jo en liten genistrek å prise et produkt rett under business, med mindre benefits (f.eks mat, lounge, midtsete, poeng) og samtidig godkjent i mange store firmaers travel policy som nevnt her. SAS sitter på mange store corporate avtaler hvor det kjøpes mye Extra seter, dette er nok gullkantet butikk som i stor grad vil forsvinne hvis det blir omklassifisert til business klasse.
Selv hadde jeg Travel Pass Corporate i forrige jobben min, dette booket meg automatisk på Eco Extra innenfor Norden. Rabatten lå på rundt 10%, i man skulle benytte dette i henhold til policy. Business var ikke godkjent på korte reiser (under 4 timer), med unntak av ledelsen. Så derfor reise jeg i Europa med LH i økonomi til 7-8 laken. Ingen tvil om at jeg velger Eco Extra der det er mulig.