Spørsmål om hjelp om Norske brann-og havarivern kjøretøy

Re: Spørsmål om hjelp om Norske brann-og havarivern kjøretøy

Trenger du noe fra Stord så kan jeg finne noe bilder, info og lignende.

Trenger du noe fra Stord så kan jeg finne noe bilder, info og lignende.

sier ja takk til alt som jeg kan få av bilder informasjon om kjøretøyer til brann- og havarivern tjenster. det beste er å sende det på mail til denne adressen. post@modell-utrykning.com. men si vis jeg skal merke bildene med © navn eller noe i den rettingen

Ta en titt på siden til Egenes brannteknikk. Dem har de siste årene levert en rekke biler til AVINOR og Luftforsvaret. Og du finner bilder og teknisk info om de fleste bilene.

Her er hjemmesiden deres: http://www.egenes.as/

Ta en titt på siden til Egenes brannteknikk. Dem har de siste årene levert en rekke biler til AVINOR og Luftforsvaret. Og du finner bilder og teknisk info om de fleste bilene.

Her er hjemmesiden deres: http://www.egenes.as/

De siden pluss braco, spesialpåbygg og simarud har jeg god kontroll over. det er heller alle de som kom før de som ligger på disse sidene jeg ønsker info om

luer litt på denne bilern Man fra gardemoen. jeg fikk et bilde med Nr 26 på siden. men har et av en lik bil som har 29 på siden. er det at det er sammen bil?

Attachments

• osl26.jpg
    osl26.jpg
    76.5 KB · Views: 201

Sola skal også få 3 av disse. Men det er jo tatt opp før. ;)

Utsagnet til branmannen på Rygge: "Det er ikke en brann som overlever denne bilen her!" har blitt en klassiker, og blir visstnok brukt etterpå av Rosenbauer for å selge flere biler.

(Ref: NRK-klippet i innlegget til Scandinavian, ovenfor)

Back