Spørsmål om awardreise med BA

K3nn7

ScanFlyer Blue
Spørsmål om awardreise med BA

Har nettopp bestillt en enveisreise med BA fra JFK til LHR. Reisa ble bestillt gjennom "book and upgrade"-funksjonen hos BAEC. Vil jeg få poeng og TPs på denne, og hva får jeg evt.? Reisa ble oppgradert fra WT+ til CW.

Re: Spørsmål om awardreise med BA

Du vil få poeng for klassen du har betalt for - altså WT+.

Det var det jeg håpa på/regna med. Takk for hjelpa!

Kan hende det kommer ut som null på kontoutskriften, da må du bare gi dem beskjed pr kontaktskjema så fikser de det kjapt.

Kan hende det kommer ut som null på kontoutskriften, da må du bare gi dem beskjed pr kontaktskjema så fikser de det kjapt.

...eller at man får for klassen man har oppgradert til *host*

Hvor er dette kontaktskjemaet? Måtte i gang å sende faks her i forrige uke for å få registrert peong etter en slik oppgradering. For å få faksnummeret måtte jeg ringe Executive Club. SAS er jo en inovatør i forhold. Det sier mest om BA...

Hvor mye betalte du for en enveis Y+-billett? Det høres forferdelig dyrt ut.

Hvor mye betalte du for en enveis Y+-billett? Det høres forferdelig dyrt ut.

Rett i underkant av ti høvdinger. Dyrt nok, men ikke så uspiselig når det bare var 12500 poeng i tillegg for oppgradering til CW.

Hvor er dette kontaktskjemaet? Måtte i gang å sende faks her i forrige uke for å få registrert peong etter en slik oppgradering. For å få faksnummeret måtte jeg ringe Executive Club. SAS er jo en inovatør i forhold. Det sier mest om BA...

Faxnummeret til BAEC står under "Contact Executive club" så vidt jeg kan se. Har aldri sendt fax for å få de godskrevet, har holdt med web-skjema.

Mail-skjemaet er litt krøkkete å finne på de norske sidene - jeg pleier å gå på UK-sidene (under "Help and contact" -> email)

https://www.britishairways.com/travel/askbainter/execclub/_gf/en_gb?refevent=help

Og skal du claime poeng kan man jo først forsøke online-formen med billettnummer o.l.

https://www.britishairways.com/travel/retro/execclub/_gf/en_no

Ah, takker. Har bare funnet tlf og postadresse til Tyskland. Kunne ikke claime online.

Back