Spørsmål/erfaringer - Firefly bilutleie

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Spørsmål/erfaringer - Firefly bilutleie

Jeg har bestilt bil fra imorgen paa Malaga flyplass med Firefly. Det var det beste da ankomst er meget sent og de har lengst aapningstider. Spm er, kan man tjene poeng for leie hos firefly med noen bonusprogrammer. Jeg har lett litt, men finner kun noe med Malaysia Airlines' program. Andre?

Re: Poeng med Firefly bilutleie

Vær veldig obs ved leie av bil hos Firefly.
Jeg har utelukkende hørt negative ting om dem, og du finner mye interressant lesestoff ved et raskt Google søk..

Takk, men hadde Ikke så mye valg pga åpningstider.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er ikke Firefly et underbruk av Hertz, slik som budget er hos Avis, abre at Firefly er mange hakk dårligere enn Budget. Tror Firefly selger forsikringer og drivstoff, og tar lite i billeie.

Re: Spørsmål/erfaringer - Firefly bilutleie

Da er bilen levert tilbake til Firefly og det var en blandet opplevelse. Det var som Someone sa lang koe ved avhenting av bilen, men det gikk da. Dog la de paa en forsikring som nesten doblet prisen uten jeg bad om dette. Jeg fikk den fjernet men det var ikke populaert hos fyren i skranken. Barnesetet vi fikk utdelt festet seg kun skikkelig paa en side og ble byttet senere i ferien, da kontoret stengte etter at vi hadde faatt bilen. Det ble lagt til et gebyr for avhenting etter midnatt. Det var kun 4-5 euro, men ettersom jeg hadde oppgitt hentetid til etter midnatt kunne dette vaert lagt til i opprinnelig prisberegning. GPS'en jeg betalte ekstra for var ofte ubrukelig da den dirigerte mot blindveier og enveiskjoeringer flere ganger. Bilen i seg var fin og passet for en smaabarnsfamilie.

Firefly svarer heller aldri paa telefon eller e-post. Firefly blir definitivt ikke benyttet om andre muligheter finnes.
Dog var Firefly bedre enn Budget, som jeg vil boikotte for all fremtid etter begredelig service flere steder.

Re: Spørsmål/erfaringer - Firefly bilutleie

Inntrykket har forbedret seg noe, de refunderte penger for ubrukelig GPS og barnesete som ikke festet seg skikkelig.

Jeg ser de faar enormt mye pepper for aa pushe dyre forsikringer og gaa langt for aa finne skader paa biler hvis man ikke kjopete forsikring. Det hjelper aa klage iblant.

Back