Spørsmål ang. Swiss til MIA

Re: Spørsmål ang. Swiss til MIA

Som LN-MOW sier, Swiss passer på, og så lenge det er gjennomgående billett ordner de opp. Har selv hatt noen vel hurtige morgentrim-turer fra E-gatene til A-gatene der, og har prestert å unnagjøre turen på 15 minutter for å rekke enten fly til OSL eller LHR.

Swiss er også flink med å ha info om hvilke gater som man skal videre til, så det er ikke noe issue.

-A

Bestilte airport transfer gjennom RCCL fra Fort Lauderdale til MIA, fullstendig kaos, flere hundre som hadde gjort det samme, og ingen kø-ordniung, så alle flokket seg om den bussen som sto der. Sjåføren brydde seg ikke om å ta billettene, han bare sa at han ville være takknemlig for tips, siden har ikke fikk betalt for å kjøre bussen. Det kom flere busser etterhvert, men person fra RCCL skulle holde styr på alt.

Bestilte airport transfer gjennom RCCL fra Fort Lauderdale til MIA, fullstendig kaos, flere hundre som hadde gjort det samme, og ingen kø-ordniung, så alle flokket seg om den bussen som sto der. Sjåføren brydde seg ikke om å ta billettene, han bare sa at han ville være takknemlig for tips, siden har ikke fikk betalt for å kjøre bussen. Det kom flere busser etterhvert, men person fra RCCL skulle holde styr på alt.

Hehe, derfor jeg valgte FLL på hjemreisen, da slipper jeg mest sannsynlig å ha behov for airport transfer, kun en taxi.

Hehe, derfor jeg valgte FLL på hjemreisen, da slipper jeg mest sannsynlig å ha behov for airport transfer, kun en taxi.

Det er ikke noe problem å få tak i taxi utenfor terminalen ved port everglades.

Jeg har stikk motsatt erfaring. Grunnet sein avgang fra MIA (BA209) bestillte jeg flyplasstransfer til MIA inkludert krokodillespotting ombord på Oasis dagen før vi ankom Fort Lauderdale. Ved ilandstigning hentet man baggasje, og utenfor terminalen sto det endel busser merket med forskjellige destinasjoner. Baggasjen sto i bussen, og det var ikke noe dyrere å være med på sightseeingen enn å ta taxi rett til flyplassen.

Back