Split airport, 21 juli

eb737

ScanFlyer Blue
Jeg har vært i Trogir en uke, dro ut til flyplassen en dag. Det var så varmt at jeg foretrakk å holde meg inne nesten hele tiden. De hadde lagt til en ganske bra plass å stå der du fikk gode nok bilder. Alle bildene er tatt gjennom vindu ;)

EI-ERP.jpg

G-EZAZ.jpg

D-AKNV.jpg

9A-CTF.jpg

HALOS.jpg

9A-CDA.jpg

LN-DYP.jpg

Eneste jeg hadde fra før..

D-AGWE.jpg

G-EZBW.jpg

9A-CTK.jpg

QF.jpg

OE-LNJ.jpg

HA-LOS.jpg

QA.jpg

Håper dere likte bildene, kom gjerne med kritikk! :)

Erik

Meget bra serie dette :up::) og at på til tatt gjennom vinduer ,det er ikke alltid like lett. Veldig artig å se bilder fra mindre og litt "eksotiske" flyplasser.
Fortsett slik !

TK :fly

Fine bilder fra en litt mindre flyplass en de største i Europa. Og ikke imnst mer eksotiske miljøer kjekt og se :D takk skal du ha :)

Må si meg enig med de andre her. Flotte bilder, og spesielt med tanke på at de er tatt gjennom et vindu!

Mye spennende å se på her! Bra skarphet, men savner litt kontrast på mange av dem. Noe lite dybde på noen av dem også, kan være grunnet croppinga di, er ikke sikker. Bare virker litt... flatt. Tenker jeg meg om kan glassruta være noe av grunnen til det

Mye spennende å se på her! Bra skarphet, men savner litt kontrast på mange av dem. Noe lite dybde på noen av dem også, kan være grunnet croppinga di, er ikke sikker. Bare virker litt... flatt. Tenker jeg meg om kan glassruta være noe av grunnen til det

Herreg... Du får virkelig sagt det du Halvorsn...! :-)

Jeg sier tusen takk for at du gidder dele spennede bilder med oss Erik! Og bildene var gode nok for mine øyne, ja faktisk veldig bra, og tatt igjennom glass var dette bedre enn forventet... Et tips til dere som må ta gjennom glass, hold kamera så nær glasset som mulig, da minsker refleksene fra glasset.

H

Last edited:
Ingen som ser at disse bildene er tatt igjennom glass.
men solen står i Zenith (?) så den gjør lyset vanskelig.
Bra jobba Erik.
Likte best det siste bildet av Croatia Q'en , thumbs up

Hadde du ikke sagt at disse var tatt gjennom glass så tror jeg ikke mange hadde funnet det ut.
Rett å slett imponerendes serie dette her Erik:up:

Keep up the good work :up:

Fint dette her, ja!

Trivelig å se Transaero EI-ERP, det er jo en gammel kjenning som før het LN-KKY hos et mer lokalt selskap.. :)

Takk! :)
Flyplassen var ikke så liten.. Var ikke så lenge mellom flyene ;)
Kjedet meg ikke et minutt, kjekt med litt annen trafikk ;)
Det sto nesten hele tiden et fly rett utenfor der jeg stod, så jeg hadde alltid noe å se på.
Når de som jobbet på bakken tok pause, vannet de blomstene! :D

Flott levert tross alt, med dette viser man at det også går igjennom vindu selv om det ikke blir optimalt.

Knallbra dette. Jeg koste meg i alle fall med serien, og liker godt selv å ta bilder gjennom vindu :)

Back