• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spitfire Saga

Tally-Ho

ScanFlyer Gold
Cato Guhnfeldt holder på med en serie på WINGS forlag som heter Spitfire Saga. Så vidt jeg vet har man sagt at serien vil bestå av 4-5 bind når den er komplett, og så vidt jeg har fått med meg er tre (fantastiske!) bind nå utgitt. Noen her som vet når neste bok er i handelen?

Tally-Ho

Bind 4 "Mot overtak i luften" ble utgitt den 19 august.
Jeg hentet mitt eksemplar hos forfatteren på Østerås i går ettermiddag. Et utrolig grundig stykke arbeid igjen av Guhnfeldt. Det er så mange som med rette roser disse praktverkene til Wings forlag, slik at det er unødvendig å si annet enn at du ikke blir skuffet denne gangen heller.

Introduksjonsprisen er kr. 490,- (veil 665,-) hvis du henter hos forfatteren etter avtale på mail eller telefon: wingsas(krøllalfa)online.no eller tlf. 90 83 58 51
Cato setter deg gjerne på listen sin slik at du får beskjed når bind 5 blir sluppet (kanskje neste år? )

Bind 1 og 2 får du for 390,- bind 3 Kr. 440.-
Dette er solide bøker på rundt 2 Kg portoen blir Kr. 158,- for inntil 2 eksemplarer hvis du ikke kan hente selv.

Bøkene finnes også hos ledende bokhandlere og noen museer.

Hans S

Last edited:
Glimrende med oppdatering over, jeg skal hente bind 4 ved første anledning hos forfatteren.
Dette er solide kvalitetsverk som varmt anbefales.

Back