Spesiell annonsering på Vigra

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Spesiell annonsering på Vigra

Vet ikke hvem som er verst, jeg...

Annonsering på AES i går:

Dette er en melding til Kenneth Dokken: Du har lagt igjen æren og respekten på Color Line stadion, og kan se langt etter å få den tilbake.»

Lufthavnsjef Tor Hånde på Ålesund lufthavn bekrefter også det som skjedde: - Det viser seg at en representant for Røros Flyservice som håndterer bakketjenestene for Norwegian har kommet med en melding. Dette er selvsagt helt uholdbart, og det er allerede tatt opp internt i selskapet. Vedkommende har lagt seg helt flat, sier Hånde til smp.no.

http://fotball.aftenposten.no/nm/article151209.ece

Spørsmålet er om det holder å legge seg flat? Det er vel noe som heter sikkerhetsklarering på flyplasser?

Last edited:
Re: Spesiell annonsering på Vigra

Slike blemmer hadde nok ført til sparken mange andre steder!
Det er vel dette som kalles "med full overlegg"??

BF:cool2

Etter å ha sett Dokkens nedsparking på TV i går, er det lett å forstå at det kommer en slik melding. Makan til sykt angrep!
Jeg har vel oppfattet at det er noen som er litt mer enn nornalt fotball interessert på Vigra.:D

Han kan få en lett advarsel.
+ en flaske vin av beste årgang. :up:

Etter å ha sett Dokkens nedsparking på TV i går, er det lett å forstå at det kommer en slik melding. Makan til sykt angrep!
Jeg har vel oppfattet at det er noen som er litt mer enn nornalt fotball interessert på Vigra.:D

Han kan få en lett advarsel.
+ en flaske vin av beste årgang. :up:

Nei , det er slettes ikke lett å forstå!
Skal PA anlegget på offentlige flyplasser brukes til å skjelle ut folk i alle idretts grener når usportslige opptrinn har skjedd?
Hva med andre situasjoner? I trafikken for eksempel?
Dette er et grovt overtramp som kun har avskjedigelse som eneste utvei for vedkommende det her dreier seg om.
Hadde jeg blitt utsatt for noe slik ville vedkommende "annonsør" fått advokat og erstatningsak på nakken.

Nei , det er slettes ikke lett å forstå!
Skal PA anlegget på offentlige flyplasser brukes til å skjelle ut folk i alle idretts grener når usportslige opptrinn har skjedd?
Hva med andre situasjoner? I trafikken for eksempel?
Dette er et grovt overtramp som kun har avskjedigelse som eneste utvei for vedkommende det her dreier seg om.
Hadde jeg blitt utsatt for noe slik ville vedkommende "annonsør" fått advokat og erstatningsak på nakken.

Usportslig opptrinn? Jeg vil kalle det regelrett nedsparking, og et eksempel på vold som skulle ha blitt hardt straffet. Og det skjer på nasjonalt fjernsyn, og 12000 tilskuere tilstede. Hadde dette skjedd på åpen gate, så hadde vedkommende overnattet på glattcelle.

Etter å ha sett Dokkens nedsparking på TV i går, er det lett å forstå at det kommer en slik melding.

Nei, det er fullstendig uforståelig.

Uansett hva vedkommende har gjort, eller ikke gjort, så er det en sak for rettsvesenet, eventuelt idretten sine egne straffereaksjoner. Det er ikke noe som gir Røros Flyservice rett til å opptre som borgervern.

Thumbs up til Røros Flyservice-arbeideren for kreativitet, selv om han ikke burde opptre slik PÅ VEGNE AV sin arbeidsgiver. Regner med og håper det blir en liten fyfy som selvfølgelig bare er for galleriet siden de aller fleste (tror jeg) synes det var fullt fortjent.

På den annen side: Det han sa på PA-anlegget er 100% korrekt...

Det skal også legges til at jeg ikke bryr meg et kvekk om fotball og generelt synes fotballspillere er overbetalte.

Usportslig opptrinn? Jeg vil kalle det regelrett nedsparking, og et eksempel på vold som skulle ha blitt hardt straffet. Og det skjer på nasjonalt fjernsyn, og 12000 tilskuere tilstede. Hadde dette skjedd på åpen gate, så hadde vedkommende overnattet på glattcelle.

12000.... mohahahahaha!!! CLS tar bare 10.780. Ikke var det utsolgt heller. Ikke har dem gress heller... ;-)

Forøvrig rødt kort til vedkommende hos Røros Flyservice, samt at Dokken bør utestenges i lang lang tid!

Han får nok bare en advarsel av den alvorlige typen. Å få sparken er for drøyt, selv om han har gått langt utover det akseptable.

Jeg er enig at denne typen oppførsel fra ansatte ikke kan aksepteres.

Når det er sagt, så finner jeg svært lite sympati ovenfor den som her har blitt omtalt.
I sportslig øyemed burde denne personen finne seg noe annet å gjøre enn å spille fotball!!!

Fra aftenposten
"Vi tar dette videre internt, men vedkommende som sa dette over anlegget var der i privat regi, og ikke på jobb."

han har gjort dette på sin fri tid også.

Fra aftenposten
"Vi tar dette videre internt, men vedkommende som sa dette over anlegget var der i privat regi, og ikke på jobb."

Man har vel ikke lov til å oppnå adgang til terminalen med ID-kort i privat regi - men det kan vel i utgangspunktet være oppropt fra landisde...

En flyplass-ansatt har ingen rett til å utføre private aksjoner på sin arbeidsplass, uansett grunn!

Fra aftenposten

Desto større grunn til å fyre karen!

Back