• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spennende mulighet i DY

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Ingen som så denne annonsen i Aftenposten i helgen??
Dette må jo være en veldig spennende mulighet - for de som ikke har blitt for gamle....

http://www.norwegian.no/sw714.asp

Replying to Topic 'Spennende mulighet i DY'

Den stod i VG og Dagbladet også...men jeg er for gammel!!!

jeg har faktisk satt i gang med å søke. Jeg har alltid kunnet tenke meg å jobbe i DY.
Vi får se om man tilfredstiller kravene.

Ble for en time siden ferdig med den første av to fagoppgaver om Norwegian dette semesteret. Hodet har stått totalt på Norwegian det siste halvåret men, jeg er ikke gått lei!

takk for all hjelpen jeg har fått på forumet for å samle løse tråder!:devot:

Hvor mange aksjer har du MartinL?

I "glasskulen";)

Flere med aksjer i NAS. Fin dag på børsen!

nja. hadde..........

(og jeg solgte ikke på topp for å si det slik)

Dette tror jeg er et smart trekk av Norwegian. Virker i alle fall som et veldig spennende prosjekt.

Helt klart et smart trekk av DY og et spennende veivalg for mange unge... Hva slags lønn for man i lærlingperioden?

Originally posted by The Ticketor

Lønn? Hva mener du? Skal han ikke jobbe i et flyselskap da?

Gratis flyreiser med all den servering som hører med bør vel være lønn god nok.... Det er jo snakk om å få tak i folk som virkelig ønsker dette som karriere, og da er det et godt signal å kunne ta jobben selv uten lønn i lærlingeperioden.:D

Jeg syntes i utgangspunktet at den biten som var knyttet til praktisk flygning hørtes interessant ut, men det innebærer tydeligvis ikke at lærlingene faktisk får være flyger....;) :D Så er det vel mulig at jeg er litt gammel for noe slikt.

Men jeg føler meg fortsatt ung...:spin:

Men hva synes kritikerene her da! Burde en luftfart frelst 24 åring med bachelor i markedsføring forsøke seg?

Jeg har alltid drømt om en karriære innen luftfart og ikke minst Norwegian!

eller mener PP at han er for stor i kjeften for slikt:p ?

Kjør på! Snakk om spennende opplegg - har får du muligheten til å smake på alle deler av selskapet. Uansett hva som skjer med DY fremover - fortsatt vekst, margin-press, oppkjøp eller hvasomhelst - er det spennende! (Og - det er ikke mange andre flyjobber å få i kongeriket uansett...)

Ja har jobbet med søknaden noen dager sammen med en kompis.

har flettet inn så mye visjon, forretningside, kunnskap og "kyss meg i ræva" som over hode mulig.

Kan ikke gutta ta en titt på søknadsskjema som ligger ute og komme med ideer.
Denna er jeg #@....# keen på!

Gjærne sende en PM om de vil.

Back