Sparker i gang en ny uke - endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Klar for å begynne på siste arbeidsuken i 2023 - men den blir også travel med ikke mindre en to turer til Røros - avbrutt av et lite døgn i Oslo. Kaffe og forum før hjemmekontoreringen starter. Bra uke ønskes!

Morn fra havet.

Det fine med ny uke er at hjemreise kommer nærmere og nærmere, selv om det er lenge til jeg skal på fri.

Mens dere andre sov nå i natt fikk jeg booket meg en mileagerun tur til NYC i januar.
Klarte ikke Diamant i forrige periode og inneværende periode er 2 år unna LTG så her må det gjøres noe.
Flyr bortover til JFK som er ny for meg.
Retur fra EWR ca 18timer seinere.
Med de hotellprisene som er der borte så vurderer jeg telt i en park. Noe sprell som koster blir det neppe.

Plus Smart gir ikke så mye poeng så det kan fort bli noen turer til over dammen. Bare det skjer før oktober er omme. Ha en fortreffelig uke.

FQTV

Mornings fra L1. En liten forsovelse, så ble et senere tog enn vanlig. Litt podcasting i kveld, men satser på tidlig nok retur fra kontoret for litt julematshopping. Ha en fin dag.

Siden EB er ansvarlig å sparke i gang uken, kunne han gjerne startet uken med en torsdag istede for en mandag? *Uansett er man ferdig trent og har havregrøt i koppen og snart i kroppen. Og har en en tøff mandag er det bare å tenke på at det kunne vært verre, en kollega har tre barn med vannkopper hjemme.

Nyt dagen.

God morgen, kalenderen er oppdatert, litt kontorering venter, en legesjekk og et møte med konfirmantforeldre i ettermiddag.

Ha en god dag

God morgen fra Solli plass. Her er det skrint i rekkene som følge av div. sykdom. Satser på en produktiv dag. Årets siste reise på onsdag. Den går til Trondheim.

Morn fra snøføyka i Tønsberg. Heldigvis er temperaturen på riktig side av 0 for snøvær, så den har en vekt og format som gjør den mulig å håndtere med en skuffe etterpå. Stemningen er uansett stor når jeg henter frem akebrettet for å levere i barnehagen.

God morgen fra Knaus. 2500 i bassenget i dag og nå er det nybakt surdeigsbrød med kabaret og remulade foran peisen med Dragen.

Senere er det ut på OSL for å komme seg på en middag i fødebyen til Julius.

God mandag fra RE11 på vei inn til bortekontoret. Har fått kjøpt med julepapir så jeg får sendt litt julegaver til kunder, og så skal det jobbes litt med de 100-ish epostene jeg ikke rakk å håndtere på forrige ukes rundtur. :)

Ha en ekstra best mandag!

Etter at man var nede for covid-telling i neste uke, starter man opp 3 dagers uken med julebord til lunsj. Har ikke spist siden i går, så her skal det stappes inn!

Ellers blir det minst et julebord til denne uken, før man seiler inn i langhelgen. 4 arbeidsdager igjen i år..... Høres jo greit ut det....

God uke ønskes!

God formiddag fra Kongsberg

Jeg hadde sett for meg en rolig formiddag i dag, helt til jeg ble oppringt fra jobb med beskjed om at en sensor til muntlig eksamen var blitt syk og om jeg kunne steppe inn. Det gjør jo selvsagt selv om det kom litt brått på. Ellers blir det nok en tur i bridgeklubben i kveld.

God ettermiddag fra Torshov. Her har man rukket å besøke tannlegen som 1. mente at den akutttimen jeg hadde i sommer på en annen klinikk var i overkant dyr. 2. fant tre hull som skal lappes over 2 nye besøk. 3. kunne ikke garantere at den ene reparasjonen ikke skulle konverteres til krone. En potensielt dyr januar altså.

Men ellers går det greit. Bortsett fra 20 min venting på Strøm-Larsen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

G’morgen Hjemmefra. Har akkurat gått tur med pelsdotten, som er uber happy for at ‘pappa’ er hjemme igjen. 3 kuldegrader og klarvær på morran, noe som føles klart annerledes enn de 16 pluss og pissregn vi hadde på samme tid i går.
Pelsdotten koser seg uansett.

Nå skal det slappes av litt før det skal ryddes ut noen bokser fra loftet ..

God ettermiddag fra Jåttå,

Sparke i gang uken ja , det ble et kjempespark for meg denne mandag. Før jeg visste ordet av det ble klokka nesten 17.00.
En litt over gjennomsnittlig travel mandag her.
Og nå , styre- og gruppemøte i lokallaget.
Det blir en lang dag ja.
Ha en fin kveld.

Selvfølgelig må man regne med at det blir fart på sakene når EB sparker i gang en ny uke :) Bra EB!!

Back