• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spansk ettermiddag på Værnes...

LTH

ScanFlyer Gold
Medlem
Spansk ettermiddag på Værnes...

Var en snartur innom TRD i ettermiddag, og da var det kun 3 fly å se på stands/gates. Det var Spanair A321, Iberworld A320 og Air Europa B738WL...

Skulle nesten tro man var i Spania...:cheers:

Re: Spansk ettermiddag på Værnes...

Da må du ha vært der samtidig som KAB og meg :)

ec_icd.sized.jpg

iberworld_001.sized.jpg

ec_inb_001.sized.jpg

Ser man det ja... Jeg som trodde jeg var der helt alene....:p

Vi hadde også besøk av endel C-130 og C-160 idag..

50_99.sized.jpg

51_11.sized.jpg

brage.sized.jpg

952_G.sized.jpg

Vi hadde også et helikopter på besøk, men KAB er så stolt over å ha knipsa det, at han skal få legge ut bilde av det :)

Lørdag er og blir Gran Canaria-dag, søndager er Tenerife-dag, så det dukker vel opp like mange spanjoler i morgen også. :)

Air Europa og Iberworld kom fra Las Palmas, samme gjorde Spanair'n, men dog kun for fuel og gikk så videre til Bodø.

I morgen er det nok bare en Spanair..

Ser dere har faatt igjen finvaeret ....
Kunne sparket meg selv bak ... like etter at jeg fotograferte Dash'en paa TRD i gaar (er det ikke lenger siden....???), landet det en DC10 fra det nederlandske luftforsvaret ... stor snesky og flott syn - men da var akkurat kameraet pakket ned ..... :(

Fine bilder da gitt! Er så bra å se bilder fra VA atte...:)
Når ting starter opp blir lørdager Romania-dag og tirsdager Mallorca-dag her på KB. (Styre det kor æ glær mæ t 12. juli.....:D ).

Originally posted by plane-spotter
trodde air europa var italiensk jeg:sarc
Det er Air Europe som er italiensk..

see the difference? :)

Back