Sp.m. om innsjekking

Desk pilot

ScanFlyer Crusty
Har fått spørsmål om en returreise til Norge etter et ferieopphold i utlandet: Av ulike grunner har en valgt å bruke to billetter, en med TAP inn til Oslo og deretter en separat innenriksbillett med SAS.
Kan man sjekke inn for hele reisen, utland + innland, når man starter reisen (dvs. sjekke inn for begge billettene samtidig)?

Tipper du får tagget bagene helt frem, men de må tas gjennom tollen og sjekkes inn på nytt. Om du kan få boardingkort for SAS-flighten din hvis du sjekker inn hos TAP i utlandet vet jeg ikke, men det er jo heller ikke så viktig siden du må levere bagen din igjen i kjelleren på OSL

Takker for svar! :) Det hadde vært kjekt å kunne sjekke inn hele veien, men det er ingen stor sak. Regner med at en prøver å sjekke inn hele veien når en starter reisen, hvis det ikke funker blir det innsjekking på Oslo.

Om du kan få boardingkort for SAS-flighten din hvis du sjekker inn hos TAP i utlandet vet jeg ikke, men det er jo heller ikke så viktig siden du må levere bagen din igjen i kjelleren på OSL

Må man ikke opp til ordinært bagdrop i 2. etasje? Da har jeg blitt lurt.

Back