Southwest stoerst!

Originally posted by OJB

Enig med EB og LN-MOW her. Jeg bruker WN mye mellom HOU/IAH og DAL. Bruker også AA mellom DFW og IAH også , men jeg synes WN er helt kurrant også prismessig. Liker spesielt den uformelle tonen cabin crew har hos WN ; "we are coming thru the cabin to collect your trash and dollarbills....." tsetra.tsetra.

Tror ikke EB er WN passasjer eller fan---

Come on.. Det er kun en grunn til man velger WN (samme grunnen til at man velger DY) ---- pris

Det er helt korrekt - men mitt poeng var effekten de har paa markedet. Man ville aldri faa de samme prisene paa sine foretrukne selskaper hvis det ikke hadde vaert for konkurransen.

Og grunnen til at WN er dyrere, er trolig at de kun har faa seter igjen - og forventer aa selge dem, selv til hoeyere pris. De er veldig dyktige paa revenue management - det er derfor de tjener penger.

Originally posted by Tommy777

Come on.. Det er kun en grunn til man velger WN (samme grunnen til at man velger DY) ---- pris

Her borte paa vest kysten er det en grunn til, ofte viktigere enn pris...og det er punktlighet UA og AS forsoeker paa alle m,aater aa sette nye rekorder for forsinkelser....gudene vet hva de holder paa med, men i hvertfall ikke aa fly paa rute....saa WN har i det stille blitt alternativet som flyr i rute.....

WN er sikkert greit - men du verden så skuffende det var å prøve de etter å ha hørt så vanvittig mye bra om selskapet. Både fra presse, egne bøker og andre som hadde reist med de.

Back