Hvor mange CFM 56 motorer er der i drift i denne verden, og hvor mange har fejlet igennem tiderne..
Jeg tror man vil se at det er en yderst driftsikker motor..
Hilsen Ole
Vi er som oftest enige, men på akkurat den første biten er jeg veldig uenig med deg, Polaris. Det er nettopp god trening som sørger for at man i kritiske øyeblikk gjør alle de riktige tingene uten å nøle. Det er hvis man aldri har trent eller opplevd det som skjer at man begynner å fomle og rote det til. God kvalitet på opplæring og trening er det som sikrer et godt resultat når nødsituasjoner inntreffer.
Jeg ser flere artikler/hint blant annet på fjesboken om at omtrent alle passasjerene hadde på maskene feil og er ergo ignorante og dumme.
Når nesten alle passasjerene ikke har fått med seg/forstått sikkerhetsinstruksjonene så er det vel heller et annet sted det går galt? Hvis ingen i klassen forstår matte så er det KO ofte systemet og/eller læreren som må se litt på hvordan man gjør det.
Litt usikker. Man demonstrerer det både visuelt og med tale før HVER avheng. Man må faktisk ta litt ansvar som passasjer for å ta til deg informasjon også.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det må de, men når 90% ikke gjør det så er det jo noe som ikke fungerer?
Det må de, men når 90% ikke gjør det så er det jo noe som ikke fungerer?
Vet vi at folk brukte maskene feil da de trengtes og det var oksygen i dem, eller er alle bildene tatt etter at oksygenet var brukt opp, flyet var i lavere høyde og det ikke lenger var behov for maskene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.