Hei!
Etter jeg har granske noen bilder på Airpics og Airliners.net av cockpiter fra Southwest Airlines, så ser jeg de har ikke VNAV knapp på Autopiloten, men de har LNAV...
Er det noen her inne som har peiling på hvordan i all verden flyr etter da de ikke kan følge VNAV(FMC speed)?
Hva bruker de da? Speed hold da som de setter i IAS på Autopiloten?
Eller er det en skjult knapp en helt annen plass i cockpiten som aktiverer VNAV?
Håper på svar, dette synes jeg var merkelig...:drunk:
Etter jeg har granske noen bilder på Airpics og Airliners.net av cockpiter fra Southwest Airlines, så ser jeg de har ikke VNAV knapp på Autopiloten, men de har LNAV...
Er det noen her inne som har peiling på hvordan i all verden flyr etter da de ikke kan følge VNAV(FMC speed)?
Hva bruker de da? Speed hold da som de setter i IAS på Autopiloten?
Eller er det en skjult knapp en helt annen plass i cockpiten som aktiverer VNAV?
Håper på svar, dette synes jeg var merkelig...:drunk: