South African til TOS om to uker!!

Originally posted by LCH
Originally posted by LCH78
Mette Marit kommer også så jeg på nrk.no sin siden i stad :)

Har hun overvunnet flyskrekken sin? Må jo være vanskelig med flyskrekk i den "jobben"...

Det veit jeg ikke du.. stod bare at hun kommer ;)

Originally posted by LN-MOW
Jeg tviler sterkt paa om TOS er istand til aa ta imot noe saa stort. Bakkeutstyr maa ogsaa skaffes, det er heller ikke billig selv om man bare laaner fra en annen stasjon.

Kommer'n med 340, blir det nok til Bardufoss ...
Mr.Mow:Hva mener du med det da?Det må være lenge siden du har vært i Tromsø,og uansett tviler jeg sterkt på at du har full oversikt over bakkeutstyret i Tromsø.Som jeg nevnte i en tidligere posting ,har det vært både Airbus A310 og Boeing 767-300 her,og A340 er større ja,men ikke så mye større... :)

Originally posted by enml
Ja, nei, det var bare et spørsmål LN-MEH...:) Hvor lang rullebane er det i Tromsø og hva krever en A340?
Svaret på rullebanelengden i Tromsø er meget godt besvart av SK1399.Hva slags krav på banelengde en A340 har,(forstår det sånn at det er det du mener) vet jeg ikke.:)

Originally posted by LN-MEH
Originally posted by LN-MOW
Jeg tviler sterkt paa om TOS er istand til aa ta imot noe saa stort. Bakkeutstyr maa ogsaa skaffes, det er heller ikke billig selv om man bare laaner fra en annen stasjon.

Kommer'n med 340, blir det nok til Bardufoss ...
Mr.Mow:Hva mener du med det da?Det må være lenge siden du har vært i Tromsø,og uansett tviler jeg sterkt på at du har full oversikt over bakkeutstyret i Tromsø.Som jeg nevnte i en tidligere posting ,har det vært både Airbus A310 og Boeing 767-300 her,og A340 er større ja,men ikke så mye større... :)
Vi har trapp som er stor nok men ikke highloader så det må isåfall skaffes eller at det lastes rett i rommet.
Så 340 er velkommen :)

Jeg har heldigvis frihelg og skal på konsert. Det er pr i dag solgt over 11.000 tkts så det blir nok folkefest. Håper været blir bra.

Det store problemet for A340 i Tromsø, og til en viss grad på Bardufoss (på bane 28) er performance restrictions på take off. Fjell og skit krever høy rate of climb. A330 har mindre problemer, da det er en twin. :smokin

Ser ut som jeg må skuffe endel her som har drømt om store fly.
Det blir nok denne gulfstreamen som dukker opp.

Originally posted by tosfreight
huffda... :sarc
Huffda?Hva mener du med det?Det var en meget fin Gulfstream V....:up:
Regner med at Mandela var fornøyd med komforten ombord,og det var vel hovedsaken...Men en A340 fra South African hadde jo ikke vært så ille den heller her oppe i regnet :thumbup

Er det satt opp noen extra flighter osl-tos og evnt trd-tos lørdag/natt til Søndag ?

/G

Originally posted by Redcap
Ser ut som jeg må skuffe endel her som har drømt om store fly.
Det blir nok denne gulfstreamen som dukker opp.

Og med det skulle enhver tvil om Madela sitt fly kan lande i Tromsø eller ikke være feid av banen.

Hadde forresten vært artigt å vært i Tromsø i helgen, men kona sine forberedelser til muntlig eksamen neste uke gjør det uaktuelt.

Back