Sort-hvitt og fine farger

inger

ScanFlyer Gold
Det er sommer og ferietid, og all slags vær passer for flyspottere :) I dag var det igjen hyggelig selskap utenfor gjerdet, vafler på flysamlingen og fly for enhver smak innenfor gjerdet og i lufta :) Legger ut noen fargeklatter. :)

Jeg begynner med en for meg ukjent sak, men en eller annen har den sikkert på lager :)
16G-RBNS.jpg

G-RBNS

15M-NGSN.jpg

M-NGSN

14D-FJOE.jpg

D-FJOE

12EC-LPR.jpg

EC-LPR

10TS-INC.jpg

TS-INC

1-2.jpg

TC-JGK, D-AKNH og SE-RDP

001.jpg

Bikkja på vollen på utkikk etter fly :)

Ønsker alle sammen en fin sommer :)
:) Inger og Sofus

Last edited:
Toppers bilder;-) Ikke for å pirke på noe, men det nest siste er ikke av se-rop, men av se-rdp..regner med det er en "skriveleif"..;-) Flere bilder mottas med takk;-)

Toppers bilder;-) Ikke for å pirke på noe, men det nest siste er ikke av se-rop, men av se-rdp..regner med det er en "skriveleif"..;-) Flere bilder mottas med takk;-)

Hehe, takk skal du ha :) En liten skriveleif der ja, eller kanskje lesefeil egentlig :) Har rettet den :)

:) Inger

Flott,Inger:) Ser at jeg mangler noen av de du fikk i går. Mulig det skyldes at jeg aldri fikk beskjed om at vestre bane var stengt...Har en høne å plukke med en kar på innsiden:lol:

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Noen av bildene ble tatt ca. 18.30 og 21.00 på kvelden, Eivind, spørs om du var der da :)
Du bør nok ta en tur ja, Joachim, alltid noe moro på OSL :)

:) Inger

Back