• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sørgeligt

Re: Sørgeligt

Auda! Det var ikke bra!
Håper de finner gjerningsmannen og får sperret vedkommende inne for lang tid!!

BF:cool2

Trist.

Mange tanker til familien... Lad os håbe politiet finder den/de skyldige hurtigst muligt...

Triste saker dette her.:(:(

Mine tanker går til de etterlatte som sitter igjen med en stor sorg etter å ha mistet ett kjært familiemedlem på en slik grusom måte.:(:(

Fryktelig trist. Sannsynligvis en kollega jeg har fløyet med mange ganger. Jeg bodde på naborommet (2023) i forrige uke.

Otroligt trist!
Mina tankar går till familjen och kollegor och hoppas att gärningsmannen hittas snarast!

Varmeste tanker sendes til etterlatte i familien og kollegaer, på vegne av flere i SAS på OSLKR!
Føler med dere! Det er mange uhyggelige monstere ute i den store verden, og forhåpentligvis kan politiet i danmark fjerne ett av dem den dagen de finner den skyldige!

Last edited:

I følge TV2 er en mistenkt arrestert! Hovedsak på TV2-nyhetene nå.
Uansett, veldig trist sak. :-(

Trist sak. Det sies at det var en tilfeldig person, men det er da ikke nødvendig å ta livet av en person selvom?!?

Helt forferdelig. Mange medfølende tanker til familien og kolleger i SAS. Hva de må gå gjennom nå kan ingen forestille seg.

Måtte politiet få tatt gjerningspersonen snarest!

Forferdelig. Tankene går til familien, spesielt de to barna som mistet sin mor helt meningsløst :(

Leste pressemeldingen fra ektemannen og familien til offeret på VG nett i dag. Hjerteskjærende.

Last edited by a moderator:

Utrolig stygg sak.
Ektemannens uttalese i Aftenposten var sterk lesning.
Å miste en mor og ektefelle er forferdelig i seg selv, men å miste henne på en slik måte vil jeg tro må være helt ufattelig.
Mine tanker går til ektemannen, de to barna og den øvrige familie.
Hvil i fred.

Back