Søndags morgen OSL

grindstein

ScanFlyer Silver
Søndags morgen OSL

Som alt er navnt i en annen tråd har denne søndagen startet tidlig for undertegnede. Omsider har jeg brutt min regel nr1 om å ha på vekkeing på en søndags morgen. Og grunnen var å ta noen morgenbilder på OSL. Stein kom noen få sekunder før meg, så det ble en riktig så hyggelig morgenstund på vollen på Østsiden.

Her kan dere se KLM sin B737 i bakgrunnen. Den tok av bare noe få minnuter før Thomas Cook.
Thomas-Cook-A321-200.jpg

Thomas Cook sin store fugel. Denne Airbusen er nydelig i dette liveryet.
Thomas-Cook-A321-200_1.jpg

HS-TLB ankommer ifra Bangkok som TG954
Thai-A340-500.jpg

Swiss sin A320 ville også vise seg fram for morrafugeln Grindstein idag!
Swiss-A320-200.jpg

Ha en fortreffelig Søndag forumrister.

Re: Søndags morgen OSL

BRA!.. Men stemmer det at COA er på plass med 764 idag??.. Har en kompis som mener dette??

Jeez.. Ok.. Da gjorde han det bare for å sjekke at jeg stressa meg oppover hehe.. Men det gjorde jeg ikke, for regner med at det hadde lekket ut her igår om de hadde kommet med 764 :)

Må ærlig innrømme at jeg ikke trodde mine egene øyner da jeg så "haieisen" din kom skranglende inn på plassen i morges:lol:
Kjempe fine bilder av riktige flytyper denne gang:colgate:

Takk for flotte bilder.
Jeg kom inn med OY-VKG denne morgenen. Landet ca 0455 ca 5 timer forsinket fra Varna, Bulgaria. Maskinen kom inn til OSL ca 3 timer forsinket fra Palma tidligere på fredagen og fikk lynnedslag i høyre motor på tur ut fra OSL som DK 807 til Varna på fredag ettermiddag. Dette resulterte i teknisk landing og inspeksjon i CPH før ferden kunne fortsette mot Bulgaria. Nå ca 5 timer forsinket. Flott og behagelig maskin å være passasjer i (i alle fall på sete 5 A).

Espen

Hups.... Jeg kom inn lørdag morgen. Ikke søndag når dette bildet ble tatt. Nydelig maskin og meget flott bilde likevel :-)

Espen hilser

Flotte bilder mye av dette her. Regner med å se mer til deg langs flyplassgjerdene utover sommeren. Men bare en liten ting jeg må si deg først. Husk å spise før du spotter, så går du ikke glipp av godbitene.

Back