• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Søndags morgen OSL

grindstein

ScanFlyer Silver
Søndags morgen OSL

Som alt er navnt i en annen tråd har denne søndagen startet tidlig for undertegnede. Omsider har jeg brutt min regel nr1 om å ha på vekkeing på en søndags morgen. Og grunnen var å ta noen morgenbilder på OSL. Stein kom noen få sekunder før meg, så det ble en riktig så hyggelig morgenstund på vollen på Østsiden.

Her kan dere se KLM sin B737 i bakgrunnen. Den tok av bare noe få minnuter før Thomas Cook.
Thomas-Cook-A321-200.jpg

Thomas Cook sin store fugel. Denne Airbusen er nydelig i dette liveryet.
Thomas-Cook-A321-200_1.jpg

HS-TLB ankommer ifra Bangkok som TG954
Thai-A340-500.jpg

Swiss sin A320 ville også vise seg fram for morrafugeln Grindstein idag!
Swiss-A320-200.jpg

Ha en fortreffelig Søndag forumrister.

Re: Søndags morgen OSL

BRA!.. Men stemmer det at COA er på plass med 764 idag??.. Har en kompis som mener dette??

Jeez.. Ok.. Da gjorde han det bare for å sjekke at jeg stressa meg oppover hehe.. Men det gjorde jeg ikke, for regner med at det hadde lekket ut her igår om de hadde kommet med 764 :)

Må ærlig innrømme at jeg ikke trodde mine egene øyner da jeg så "haieisen" din kom skranglende inn på plassen i morges:lol:
Kjempe fine bilder av riktige flytyper denne gang:colgate:

Takk for flotte bilder.
Jeg kom inn med OY-VKG denne morgenen. Landet ca 0455 ca 5 timer forsinket fra Varna, Bulgaria. Maskinen kom inn til OSL ca 3 timer forsinket fra Palma tidligere på fredagen og fikk lynnedslag i høyre motor på tur ut fra OSL som DK 807 til Varna på fredag ettermiddag. Dette resulterte i teknisk landing og inspeksjon i CPH før ferden kunne fortsette mot Bulgaria. Nå ca 5 timer forsinket. Flott og behagelig maskin å være passasjer i (i alle fall på sete 5 A).

Espen

Hups.... Jeg kom inn lørdag morgen. Ikke søndag når dette bildet ble tatt. Nydelig maskin og meget flott bilde likevel :-)

Espen hilser

Flotte bilder mye av dette her. Regner med å se mer til deg langs flyplassgjerdene utover sommeren. Men bare en liten ting jeg må si deg først. Husk å spise før du spotter, så går du ikke glipp av godbitene.

Back