Søndagens fangst på OSL:)

Putte

ScanFlyer Blue
Søndagens fangst på OSL:)

Her er da noen av bildene jeg fikk tatt på søndag i det flotte været.

Tar gjerne i mot kommentarer på alt mulig, er sånn man blir bedre.

N29129.jpg

N29129

OY-JRY.jpg

OY-JRY

SASvind.jpg

LN-RRU.Digger merkene på kroppen over vingene

LN-RRU.jpg

LN-RRU

D-AILS2.jpg

D-AILS kom og byttet ut logoen til SAS Technical Services

OY-RJC.jpg

OY-RJC

PH-BXG.jpg

PH-BXG

YL-BDC.jpg

YL-BDC

OY-KGToff.jpg

OY-KGT

OH-LKO.jpg

OH-LKO. Jeg liker disse her, pene maskiner.

OE-LVG.jpg

OE-LVG

LN-TUI.jpg

LN-TUI

LN-KKO.jpg

LN-KKO. Ser ganske sliten ut denne fuglen.

OY-KHP.jpg

OY-KHP

LN-TUM.jpg

LN-TUM

TF-FIR.jpg

TF-FIR

TF-FIRhg.jpg

TF-FIR

G-EUPS.jpg

G-EUPS. Søte lille Speedbird

LN-KKL.jpg

LN-KKL. Norwegian har fått ny nettadresse ser jeg.

HS-TJV.jpg

HS-TJV

Re: Søndagens fangst på OSL:)

Gode bilder dette. Noen av dem litt dårlig vinkel på kanskje, men helhetlig bra :)

fin serie, litt enig med Halvorsn her at vinkelen kansje har litt påvirking av ett par enkelte bilder, noen bilder er litt mørke under flyet, dette vil du kunne fikse med litt highlight/shadow, men ellers en god serie og en enkelt bemerkning, der er ikke noen av disse bilder som er dårlige, lyset er din verste fjende på denne tid av året :)

Var det du som kjørte runt i "hundehuset" eller mini som den jo hetter offisiellt :)

MVH Torben

Stemmer det ja, er jeg som kjører den;-)
Og takker for redigering tipset:-)

Det var jeg som kjørte den blå og sølv metallic transporter, som stod på blikkveien da du var der, hva har du gjort med den mini, hører en litt heftig wastegate, som avslører at den vist ikke er helt standard, eller er det S modellen med turbo, som du bare har bytte wastegaten på ?? :D

MVH Torben

Det er Cooper Sen med turbo jeg har. Har hittil byttet luftfilter, eksos og wastegate. Har ca 200 hester i den nå. Har også bestilt større intercooler og div slanger til motoren så den får pustet bedre. Målet mitt er ca 250-260 hester;-)

Det er Cooper Sen med turbo jeg har. Har hittil byttet luftfilter, eksos og wastegate. Har ca 200 hester i den nå. Har også bestilt større intercooler og div slanger til motoren så den får pustet bedre. Målet mitt er ca 250-260 hester;-)

Syns nok den hadde en spesiell lyd, da jeg var lille vokset jeg opp ved siden av ett bilverksted, kan ikke en dritt om biler haha, men kunne høre at den var litt modifisert :D

Likte bildet av LN-TUM med YL-BDC til Baltic i bakgrunnen.Tøft når du får det til
og klaffe med "to i en" bilder.

Det var jeg som stod sammen med TobyAllen på vollen med den svarte Mercen.

Vidar

Air Baltic med Boeing 757 og Tyrolean Airways Fokker 100 i Star Alliance-livery. Ikke dårlig :)

Har du vurdert og montere vinger og få den under Ultralight Klassen :colgate: , skal vel ikke så mange flere heste til før den letter :) haha

Back