• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Søndag på Gardermoen

Flanders

ScanFlyer Blue
Søndag på Gardermoen

Tok meg en tur på Gardermoen i noen timer i det skiftende været. Fikk også et gjensyn med noen trivelige folk på vollen.:nor

Her er resultatet:

3604653928_45d08f7125_o.jpg

3604653938_48264fe57d_o.jpg

3604653948_93d1bcce96_o.jpg

3604653954_ccfc896814_o.jpg

3604653966_d17e3d8d57_o.jpg

3604658788_514b201d51_o.jpg

3604653986_02099e5f38_o.jpg

3603843477_e3f3777f1e_o.jpg

Re: Søndag på Gardermoen

For noen utrolig klare bilder og morsomme vinkler. Bildet av Icelandair var nydelig.

Veldig bra! det av FI var neeesten helt likt som det jeg tok i går:P tenkte først - oj du har tatt bildet mitt. Hehe.

-det ligner jo veldig da

_MG_7927.jpg

God fotorapport fra osl må jeg si! gratulerer

takk for tilbakemeldingene!

Veldig bra! det av FI var neeesten helt likt som det jeg tok i går:P tenkte først - oj du har tatt bildet mitt. Hehe.

-det ligner jo veldig da

hehe - ja meget likt. Ser ut som det var noe varmere vær på lørdagen gitt.

Polaris said:
Akkurat sånne bilder jeg liker, blir litt mer innhold

mulig jeg banner i flykjerka, men jeg har rett og slett gått lei av vanlige flybilder - syns hverken det er interessant eller spennende å ta eller beskue. Fly er gøy å se på, men jeg har tatt så mange like bilder opp gjennom årene at nå får man prøve noe nytt!

Last edited:

Spennende vinkler dette ja :) Grunnen enig med deg i at vanlige flybilder ikke er så fryktelig spennende da :)

mulig jeg banner i flykjerka, men jeg har rett og slett gått lei av vanlige flybilder - syns hverken det er interessant eller spennende å ta eller beskue. Fly er gøy å se på, men jeg har tatt så mange like bilder opp gjennom årene at nå får man prøve noe nytt!
Kunne ikke vært mere enig! Men problemet med å ta disse annerledes bildene er jo at det er knyttet mange fler utfordringer til det for å oppnå et godt resultat, men her ser det jo ut som du har fått det til virkelig bra :)

Back